Rémes személyzet

WF Szabadidőpark Park Étterem KomáromWF Szabadidőpark Park Étterem Komárom a térképen

Szörnyű 2020. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2020. augusztus 24.
Múlt héten, 8-an a komáromi WF Szabadidőparkban töltöttünk el 4 napot. A szálláshoz járó reggelit a Park Étteremben fogyaszthattuk el. Sajnos, rendkívül szegényes volt a választék, kicsik voltak az adagok, töröttek, csorbák és koszosak a poharak, tányérok. Viszont nem ez volt a legnagyobb probléma. A két férfi felszolgáló mindhárom reggelen morcos, goromba és udvariatlan volt, arcokat vágtak és dörmögtek a bajszuk alatt. Mi mosolyogtunk, kedvesen megköszöntünk mindent, barátságosak voltunk velük, de hiába. Egyébként minden vendéggel visszataszítóan viselkedtek. Még egymással is összezörrentek, az étkező családok előtt. Első reggel még kértünk egy étlapot, hogy megnézzük, mit vacsorázzunk a Park Étteremben, de elment tőle a kedvünk. Kerestünk más helyet. Az étterem szép belül, csodálatos környezetben van, óriási hiba ilyen személyzettel tönkre tenni a hírnevét.
Hangulat:Szörnyű

WF Szabadidőpark Park Étterem további értékelései

2018.11.07családjával
Az idén nyáron jártuk itt a családdal itt nyaraltunk a Wf.parkban. Igazán kiváló étterem.Az étlap átlátható nincs sok étel de nem is kell 30 ételből választani.Amik vannak azok finomak a kiszolgálás parádés a hangulat jó.a környezet egyszerűen pazar a terasz egy óriási stage a víz felett. Az...
2017.09.18csoporttal
Nyáron barátaink a lakodalmukat a Park Étteremben tartották. Amikor először meghallottam, picit meglepődve fogadtam, mert emlékeimben egy teljesen más kép volt erről a helyről. Nagy meglepetésemre egy óriásit tévedtem!!! KITŰNŐ volt, én még esküvőn ilyen jót nem ettem és nem is buliztam. Profi...
2016.09.12barátokkal
ittjartam.hu alapján kerestem éttermet kiránduláshoz. az étterem honlapjához képest kb az 1/3 választék áll a rendelkezésre, mondván, hogy szezon van, csak nem képzeljük, hogy a bővített étlappal tudnak dolgozni. sorry... de gondoltam. de ez biztos az én hibám volt. többet nem megyek, köszi.
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel