lazítás hétköznap

Brigetio Gyógyfürdő Komárom KomáromBrigetio Gyógyfürdő Komárom Komárom a térképen

Érdekes 2020. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. február 3.
EDDIG NEM JÁRTUNK GYÓGYFÜRDŐBE ,NA DE MOST JÖTT EL AZ IDEJE;)40+ ugye..
A pár éve FELUJITOTT SZAUNÁKRA voltunk elsősorban KIVANCSIAK,de aztán megnéztünk mindent,isteni volt a gyógyvíz ,hatékony,pihentető lazító,2x is voltunk a héten ,de nem utoljára .Ajánlom másoknak is,árban is megfizethető igaz öt óra után kicsit többen vannak, hétköznap érdemes menni,nem hétvegen ha valakit zavar a tömeg.Van éjjeli fürdőzesi lehetősegük is és többféle masszazs is, azt is megnézzük majd.Igy is feltöltödve távoztunk,ez a lényeg.

Brigetio Gyógyfürdő Komárom további értékelései

2024.01.02barátokkal
2023 végén voltunk és 3 napon keresztül vettük igényben a szolgáltatásokat. Ami víz minőségét illeti arra semmi megjegyzésem nincs, viszont a körülményekre annál inkább. A Kinti gyógyvízes medencékbe a forró vízen keresztül lehet megközelíteni a hűvösebb medencét. Nem tudom milyen...
2023.09.22a párjával
Kihagyhatatlan
Évente többször is visszajárunk a fürdőbe, Nagyon jó a gyógyvize, a medencék elég nagyok, kényelmesen el lehet férni. A külső része tiszta és rendezett, nagy füves területen helyezkedik el. Több étterem és étkezési lehetőség található a strand területén.
2023.08.29gyerekekkel
A fürdővel,medencékkel kapcsolatban minden az elvárható maximumot kaptuk.Viszont a vendéglátás(éttermek,ételek)minősége erősen kifogásolható.Drága,és mellette semmi extra nem kapható.
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel