Szemembe süt a nap

Brigetio Gyógyfürdő Komárom KomáromBrigetio Gyógyfürdő Komárom Komárom a térképen

Érdekes 2022. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2022. június 12.
A szállásunk közvetlenül a fürdő mellett helyezkedett el, ahonnan a fürdő főbejárat mellőzésével közvetlenül és pillanatok alatt bejuthattunk a fürdőbe. A napijegy 2150 Ft-ba került, amit igen kedvezőnek találtunk. A karszalaggal a nap folyamán több alkalommal is ki-be tudtunk lépni. Így az öltözőket, mosdókat, hajszárítót a fürdőben nem kellett használnunk.
A kinti termálmedence felnőtteknek nagyon kellemes és gyógyító hatású (14 év alatti gyerekek nem mehetnek be), bár a sötétbarna fával való körbekerítése nem tűnik túl szépnek. Sajnos nagyon betűz így is a nap, ezért mindenki inkább az árnyékos részekre próbált húzódni, amiből nem akadt sok.
A kinti részben van egy nagy 24 fokos úszómedence, azt nem próbáltuk ki.
A legtöbb vendég, így a családosok is a kinti élménymedencében töltötték az időt, amely szintén nagyon napos, árnyék nélküli volt. Van két egyszerűbb csúszda is.
A strand parkos része tágas, itt napos és árnyékos részek is voltak bőségesen, bár sok vendég jött össze Pünkösdkor. Hegyekben álltak a napozóágyak, amelyeket a fürdőmestertől lehetett elkérni, ha jól láttam, nem kellett érte fizetni.
A szállodák felőli oldalon volt több étkezési lehetőség (2 étterem, 1 pizzéria, bár)
A benti termálmedencében nem jártunk, mivel a gyerekeket nem hagyhattam egyedül.
A parkoló ingyenes, de a csúcsidőszakban megtelik, és a szabálytalan parkolók miatt esetleg a kijutás sem mindig könnyű.
Összességében egy retró hatású, de kedvező árú, közkedvelt vidéki, kisvárosi strand. Aki megteheti, inkább hétköznap menjen, akkor nincs szardínia-hangulat.

Brigetio Gyógyfürdő Komárom további értékelései

2024.01.02barátokkal
2023 végén voltunk és 3 napon keresztül vettük igényben a szolgáltatásokat. Ami víz minőségét illeti arra semmi megjegyzésem nincs, viszont a körülményekre annál inkább. A Kinti gyógyvízes medencékbe a forró vízen keresztül lehet megközelíteni a hűvösebb medencét. Nem tudom milyen...
2023.09.22a párjával
Kihagyhatatlan
Évente többször is visszajárunk a fürdőbe, Nagyon jó a gyógyvize, a medencék elég nagyok, kényelmesen el lehet férni. A külső része tiszta és rendezett, nagy füves területen helyezkedik el. Több étterem és étkezési lehetőség található a strand területén.
2023.08.29gyerekekkel
A fürdővel,medencékkel kapcsolatban minden az elvárható maximumot kaptuk.Viszont a vendéglátás(éttermek,ételek)minősége erősen kifogásolható.Drága,és mellette semmi extra nem kapható.
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel