Nem jött be

Kisbagoly vendéglő MakóKisbagoly vendéglő Makó a térképen

Gyenge 2017. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 4.
Makói nyaralásunk során véletlenül akadtunk egy estséta alkalmával erre a kis étteremre, ami egy csodálatos parkban, egy szép kis tó partján található.
Valami gond lehet vele, hisz a parkban rengeteg ember volt, az étteremben meg alig. Igaz készülhettek a másnapi csoportos ebédre, mert bent az épületben több hosszú asztal meg volt terítve.
A tó meletti kis teraszon ültögéltek hárman talán.
Mi négyen igazából csak inni szerettünk voltna, de egyben van az étlappal az itallap, megláttuk a velős pirítóst. Pontosan gombás-velős. Megkérdeztük van-e, és nagy örömünkre igenló választ katunk. Rendeltünk is. Sajnos 4 adagot.
De... fogalmunk sincs mi tartott olyan sokáig, mert ilyen jellegű ételre ennyit még nem vártunk, ( másra se sűrűn).
Na, de a meglepetéseknek nem volt vége. Kaptunk 4x2 szelet gombás-velős zöldséges sajtos melegszendvicset. Mindenféle zöldségekkel és sajttal megszórva. Mi a velős pirítós nem így ismerjük. A gombás-velőset se. Megvolt az is rajta, de a többi cucc jól elnyomta. És akkor ismét ott a kérdés, de mi tartott ennyi ideig.? Sajnálom, hogy nem kérdeztem meg.

Érthetetlen egy hely. És kár érte, mert manapság egy internetes jófajta hírverés igazán vendégcsalogató tud lenni. De fordítva is működik. A negítv hírverés vissztartja az embereket.

Kisbagoly vendéglő további értékelései

2023.07.30gyerekekkel
A tányérok koszosak, csúsznak,ragadnak a kosztól, kertem másikat, de ugyan olyan volt. A toalettek erősen felújításra szorulnak. Az ételek viszont finomak voltak.
2023.06.15egyedül
A makói Kisbagolyban a kétezres évek elején voltunk, a tisztes fősodorhoz tartozott a hely. A minap ismét benéztem kifejezetten azért, hogy a pacalt megkóstoljam, de nem jártam szerencsével, az állandó étlapon szereplő fogással nem tudtak szolgálni. Ha már ott voltam, nem akartam felállni az...
2019.03.20gyerekekkel
Március 15-én jártunk ott a családdal: 22 fő. Gyors és szakszerű volt a kiszolgálás. A halászlé igen ízlett.Az ételek mennyiségével és minőségével is elégedettek voltunk. Ha kértünk még valamit, azt gyorsan hozták.Jókedvűen szolgáltak ki bennünket.18 éve járunk így együtt ebédelni március...