Csak hétköznapra ajánlható a fürdő,de akkor: CSODÁS EMLÉK LESZ !!!

Makói Hagymatikum Gyógyfürdő MakóMakói Hagymatikum Gyógyfürdő Makó a térképen

Kihagyhatatlan 2017. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 5.
A Hagymatikum felkeresése adta az apropót,hogy Makóra utazzunk.Vasárnap érkeztünk, de bevallom,ha az aznapi élményt kellene megosztanom,akkor ez a beszámoló nagyon szomorúra sikeredett volna.Hétvégén szó szerint megszállták a fürdőt a románok!Alig hallottunk magyar beszédet a saját hazánkban, egy közintézményben. Ez lett volna a kisebbik baj,a nagyobbik ezen emberek viselkedésével volt.Hangoskodtak, fegyelmezetlenek voltak, mindenhol élni akartak a másik ember zavarására, kárára.A szocializáció egy másik fokán léteztek,bár volt olyan hangos magyar társaság is,mint ők, sajnos,úgy tűnik ebben sincs kivétel.:(
Maradtunk még hétfőre is ,így hétköznap - és már iskola időben- ismét adtunk egy esélyt a Hagymatikumnak. Hát láss csodát ! Hétfőn kiválóan éreztük magunkat a fürdőben.A medencék,medenceterek tiszták voltak. Nem volt hangoskodás, most tényleg kellemesnek volt mondható a környezet.Sajnos a termálvizes medencékkel baj volt,valamiért nem jött a meleg víz,így igen csak hűvös volt,szerencsére a szépen kiderülő őszi nap kárpótolt minket.Ami szokatlan és nem érthető a fürdő vezetősége részéről a mindenhol hangszórókból szóló erős gépzene.Egy fürdőben miért van szükség minderre? Itt így pihenni, relaxálni nyugodtan nem igen lehet. Ha már zene kell,akkor tegyenek be valami szép lazulós,kellemes,megnyugtató dallamokat, ne egy feszes, végig dübörgős tam-tam zenét.Ez nem tetszett a fürdőben, de a személyzet viszont meglepően kedves és udvarias volt. Itt mindenki köszönt, kedves,készséges és mosolygós volt! Szokatlan, de nagyon kedves magatartás és nagy piros pont mindezért a figyelmességért az ott dolgozóknak ! A hétfői napon végre sikerült feltérképezni az egész fürdőt,ami nagyon szépen tervezett és hangulatos.Az esti fények is nagyon impozánssá teszik a belső részeket.Szintén pozitív a rengeteg pihenőágy,amit a vendégek térítés nélkül használhatnak! :-)Marcaliban pl. 500 ft /az ágy egy napra. A fürdőben van külön Vízi világ a kicsiknek, ami igazán hangulatos és biztonságos kis világ. Rengeteg játszó lehetőséget nyújt a kicsiknek és szüleiknek.Az étteremben nagyon elfogadható árban lehet étkezni és menüztetni is szoktak. Mi pl nem tudtuk megenni a menüt olyan sok volt !!!Kértünk dobozt és ingyen adtak és elvittük a szállásra ,vacsorának. Az étel kitűnő volt,így a vacsit is innen vettük és vittük aztán már. Összességében nagyon kedves emlék lesz a Hagymatikum,ha legközelebb visszatérünk csak hétköznap megyünk és tanítási időben,mert olyankor igazán lehet élvezni a fürdőt.Ezt ajánlom,ha megtehetitek nektek is! Ha Makó felé jártok ne hagyjátok ki a Hagymatikumot!

Makói Hagymatikum Gyógyfürdő további értékelései

2023.10.03a párjával
Kihagyhatatlan
Nagyon jól éreztük magunkat az éjszakai zenés fürdőzés alkalmával.
2023.09.11a párjával
Időpazarlás
A Makói gyógyfürdő egy nagy csalódás volt. Mielőtt Pestről lementünk megnézni a fürdőt, megnéztük a neten a leírást, a képeket a videókat. Úgy döntöttünk, hogy igaz, hogy messze van, meg drága a benzin is, de a leírtak alapján elmegyünk megnézzük. Nagyon szeretünk szaunázni is és a leírások,...
2022.09.06barátokkal
Kihagyhatatlan
Családias fürdő sok medencével gyönyörű környezetben. Megfizethető árban, tiszta hely. Az étkezdében egyszerű, de finom ételek kaphatóak.