Húsvéti fürdőzés kisgyerekekkel Makón

Makói Hagymatikum Gyógyfürdő MakóMakói Hagymatikum Gyógyfürdő Makó a térképen

Kihagyhatatlan 2018. márciusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. április 19.
4 alkalommal voltunk a Hagymatikumban, csak jó tapasztalattal tértünk haza. A vízhőfok fantasztikus! Végre egy olyan hely, ahol a weboldalon szereplő vízhőmérsékletek megfelelnek a valóságnak. Órákig el lehet benne lenni és fürdeni a gyerekekkel, nem fáztunk. Ehhez hozzátartozik az is, hogy a fürdőben lévő levegő hőmérséklete is teljesen megfelelő, nem didereg az ember, ha kijön a vízből. Tágas a medencetér, mi húsvétkor voltunk, de nem volt hering-érzése az embernek, a medencék is jó nagyok! Mindig volt 1-2 szabad nyugágy is, ahova lepakolhattunk a törölközőket. A gyerekmedence rész elég kicsi, bár lehet, hogy már nem a mi gyerekeink korosztályának való (6 és 8 évesek), de máshol nincs csúszda (már ami a fedett részt illeti). A medencétől a csúszda feljáróig tehetnének egy polifoam-jellegű szőnyeget, hogy ne csússzanak el a gyerekek. A gyógyvíz nagyon szuper, a kül-és beltéri egyaránt.
Jó, hogy van étterem is, hazaindulás előtt még ebédeltünk, teljesen elfogadható áron, 3 adag főétel, sütivel 4 eFt volt.

Borzasztó nagy hátrány a fürdőben, hogy a gyerekeknek a jegy mellé nem járt öltözőszekrény. Teljesen mindegy, hogy milyen árat fizetek a belépőjegyért, ha fizetek, akkor kérek szépen szekrényt, hisz a gyereknek ugyanúgy van ruhája, cipője, kabátja, mint a felnőttnek. Kíváncsi lennék, aki kitalálta ez a rendszert, az hogy pakolna be egy felnőtt és egy gyerek komplett garnitúrát télen (bakancs, télikabát, sapka, sál, vastag nadrág, pulcsi stb.) Teljességgel lehetetlen bepajszerolni 1 szekrénybe. Mi tavasszal voltunk (vékony kabátos időben), de így is a nagy táskát bevittük a fürdőtérbe, mert nem tudtuk begyömöszölni a szekrénybe...(2 felnőtt + 2 gyerek 2 kis szekrénnyel)

Makói Hagymatikum Gyógyfürdő további értékelései

2023.10.03a párjával
Kihagyhatatlan
Nagyon jól éreztük magunkat az éjszakai zenés fürdőzés alkalmával.
2023.09.11a párjával
Időpazarlás
A Makói gyógyfürdő egy nagy csalódás volt. Mielőtt Pestről lementünk megnézni a fürdőt, megnéztük a neten a leírást, a képeket a videókat. Úgy döntöttünk, hogy igaz, hogy messze van, meg drága a benzin is, de a leírtak alapján elmegyünk megnézzük. Nagyon szeretünk szaunázni is és a leírások,...
2022.09.06barátokkal
Kihagyhatatlan
Családias fürdő sok medencével gyönyörű környezetben. Megfizethető árban, tiszta hely. Az étkezdében egyszerű, de finom ételek kaphatóak.