Vasárnap este érkeztünk, és nagyon finom ételek fogadtak, de aztán a felszolgált ételek minősége, íze hanyatló tendenciát mutatott. Azt gondoljuk, hogy pl. az előző napon elkészített ételek, akár a desszert másnapi felszolgálása nem illő egy 4 csillagos szállodában, mi a somlóin, és a gesztenye-tekercsen ezt észleltük, a somlói konkrétan levet eresztett a tárolás miatt. Nem vagyunk kiemelkedően gourmet-vendégek, de van összehasonlítási alapunk, és ez meglepett. Ezért adtunk a konyhára egy hármast. A személyzet kapcsán azt vettük észre, hogy összességében nem akarták elhitetni velünk, hogy rendkívül fontos a számukra, hogy hogyan érezzük magunkat. Kivételt képeznek a takarító hölgyek, akik mindig vidáman mosolyogtak, a wellnes-ben is, a recepción is általában, és az étteremben is volt 3-4 kedves felszolgáló. Ami meglepett, hogy a karbantartó-személyzet soha nem is nézett ránk konkrétan, (nem munka közben értve, ami természetes lenne) és mindig mi köszöntünk előre. Tudjuk, nem ez a dolguk, de a köszönés szerintem illő dolog egy hotelben, ahogyan mi is mindig köszöntünk, bárhová léptünk be. Szóval, ismételve magunkat, azért adtunk 3-ast, mert összességében nem alakult ki bennünk az az érzés, hogy a személyzet számára fontos az, hogy hogyan érezzük magunkat. Mi ezt ezért se nem rossznak, se nem jónak értékeltük. Átlagosnak. Az ár/érték arány azonban szerintünk az egyik legkedvezőbb, bőven megérte. Ajánlani is tudjuk a hotelt másnak. Köszönjük.