Mecseki kirándulás

Schlossberg Vendéglő MecseknádasdSchlossberg Vendéglő Mecseknádasd a térképen

Átlagos 2014. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 15.
Mecseknádasdon, a főút mellett található családias jellegű vendéglő. Kiváló parkolási lehetőség. fedett teraszán a nyári meleg ellenére is árnyas környezetben fogyaszthatunk. Kora délután érkeztünk, egy könnyű,olcsó ebédre vágytunk. Az étlap megtekintése után, ami ugyan változatos ételekkel csábított, mégis úgy döntöttünk,h a kínálatból a napi menüt választjuk. Az étel ízletes volt,és bőséges. A kiszolgálás korrekt volt, de visszafogott, a pincér azt sem kérdezte meg,h iszunk-e valamit. Hát nem ittunk, de az étellel megelégedve,jóllakottan távoztunk.

Schlossberg Vendéglő további értékelései

2024.03.18a párjával
Remek kis hely. Kedves kiszolgálás, finom ételek. 3 napon keresztül ettünk itt és minden finom volt. Kiszolgálásra nem lehet panasz. Folyamatosan jelezték hogy mikor kész. Egyetlen minuszt tudnék tenni csak,hogy nem volt laktóz mentes tej vagy tejszín a kávéhoz. Viszont az étel friss, és...
2021.07.01a párjával
Az előző napi furcsasagok után más étterembe készültünk a környéken. Ott is fura fogadtatás ért-semmilyen- így ide tértünk be. Teraszon foglaltunk helyet. Pár vendég volt csupán. Kicsit beszédes volt, hogy miután a pincér kivitt nekik két adag valamit, kis szivaccsal az egyik tételt a...
2019.04.26a párjával
Szállásunkról miután ott nem üzemelt a konyha Húsvét napján így ide irányítottak bennünket. Szólt a pincér, hogy várni kell, de még így sem volt túl sok. A levesek és a főétel is nagyon finomak voltak és a mennyiség is elég. Cukrászsüteményük is volt, de azt már nem tudtuk megkóstolni. A kávé is...