Étterem teszt 174.- Mezőkövesdi ,,boglár,,

Boglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak MezőkövesdBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd a térképen

Kiváló 2017. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. november 1.
Még mindig Mezőkövesd,a hotel vendégei vagyunk,de kis családi ünnepségünkre kevésbé zsufolt,meghittebb helyet keresünk. A Turul nem tetszett,a Kis Pipából kifordultunk,nézzük a helyi éllovast az ittjartam.hu oldalán.

Csendes kis utca,megközeliteni és parkolni is könnyű.Tegnap foglaltunk asztalt óvatosságból,de rajtunk kivűl senki sincs,vége a szezonnak,holnap már november.
Érkezés 13.00-kor.
Pincér
a helyzet magaslatán,étlap azonnal,mit kérünk inni.
Étlap 3 nyelvű,szerintem tökéletesen elég a választék,levesből is 6 féle van,500-tól 1,200 ft-ig. A főételek 1700-2,300 ft-ig,barátságosnak tűnik.

A konyha téli álmot alszik,bár úgy látom van ételkiszállitás is helyben.
A leves a 30.percben érkezik,ez nagyon sok idő, szezon vége ide vagy oda.
Viszont kitűnő a leves,sőt a zöld erős paprikáról is hallottak,nem úgy mint a konkurrenciánál. A leves korrekt adag,kb. 4 dl.Társam szerint a halászlé is kitűnő! Van idő,ünnepelni jöttünk, kivételes eset,de rá is érünk. Szép hely,a tuják már megnőttek,nyáron kellemes lehet itt ebédelni. Az étterem olyan mint egy galéria a festményekkel.
Tisztaság kifogástalan,személyzet figyelmes,ahogy leteszem a kanalat,jön,és viszi el.

A főételek a 60.percben érkeznek,izléses tálalással,érdemes a fotókat megnézni. Egy baki van,ami kettőből áll,két uborkasalátát kapunk,holott én csemege uborkát kértem.Természetesen azonnal ki akarja cserélni,de nem, hagyja itt,megesszük azt is,én természetesen kapok csemege ubit.Csendes, nyugodt hely,alig 40-42 decibelt mérünk.
Az ételek kitűnőek!
A húst nem tudom elvágni késsel,mert annyira puha és omlós! A köreteknél a rizs jó,a krumpli itt is ,,zacskós,, de ehető.

Tényleg nem sietünk,ezért kérünk desszertet is. Érdemes megnézni a,desszertek tálalását. A gesztenyés fagylaltkehely és a palacsinta is dekorativ. Ráadásul izre is finomak! Végül kapunk egy jó kávét. Ekkorra már 3 óra felé jár az idő,de most nem sietünk. Számla jön,13,200 ft összesen,igaz,iddogáltunk is rendesen.

Távozunk 3/4 2-kor.Étkezési idő 105 perc.

Összegzés:
Nem értettük,hogy ilyen eldugott helyen hogy lehet ez, a helyi legjobb étterem,de a Hargita (Békéscsaba) óta ilyeneken már nem csodálkozunk.
Nem állitottuk embertpróbáló feladat elé a személyzetet,csak ketten voltunk,de folyamatosan törődött velünk. Az adagok megfelelőek,ételekbe nehéz belekötni. Tisztaság,rendezett környezet,igényes étkezési körűlmények. A számla korrekt,sőt ilyen levesért a 650 ft nevetséges összeg.

Ugye, étterem osztályozásnál mindig 10-ről indulunk,és levonjuk a hibapontokat.

Hát itt nem sok van. Egy baki volt a salátával,de az nem gond,javitható,megettűk mind a hármat,sőt a harcsához mellékelt, ,,főnökasszony salátájával,, mind a 4-et.

Hogy nem adok 10 pontot,annak egyetlen oka van,a levest 15-18 percen belűl fel kell szolgálni. Az, ,ezűstérmesnél,, az 5.percben megkaptuk.
Ezért kap a személyzet csak 4*-ot.
Ez nem változtat a minősitésen.

Minősités: különösen ajánlott !
Értékelés: 9,4/10 pont

A cim magyarázata:

boglár
(régies) Ékköves, gyöngyös, zománcos arany vagy ezüst ékszer, dísz, gomb.
Boglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Külső képBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Külső képBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Külső képBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Külső képBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - BelsőBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Étlap/itallapBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Étlap/itallapBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Étlap/itallapBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Étlap/itallapBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Étlap/itallapBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - BelsőBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - BelsőBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Étlap/itallapBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Étlap/itallapBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Étel/italBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Étel/italBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Étel/italBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Étel/italBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - BelsőBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Étel/italBoglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak Mezőkövesd - Étel/ital

Boglárka Panzió-Étterem ás Apartmanházak további értékelései

2022.08.15a párjával
A különálló vendégházban voltunk 4 éjszakát. A berendezés, légkondi, a nagy, rengeteg csatornás tv, ágy, fürdőszoba megfelel egy 4 csillagos hotelnek. (Sőt, jobb is néhánynál.) Erkélyajtón hibátlan szúnyogháló, erkélyen kerti bútorok, szárító. Egyedül a minihűtővel nem voltunk kibékülve, pár...
2019.05.19a párjával
Igen így van! Elolvastam az itt található értékeléseket. Na mondom ezt ki kell próbálni. Valóban a hely egyszerűségében, nagyszerű. Az ifjú pincér kissé zavarban van a feladattól,főleg, ha még vicceskedik is a vendég. De ez mit sem von le a készségességéből. Az sem probléma, hogy balkézre teszi...
2016.10.30a párjával
Nemrég jártunk Zsóry fürdőn és az egyetlen igazi pozitívumez az étterem vot! Csak jót tudok róla mondani! A kiszolgálás kiváló, az étlap változatos. Minden kívánságuknak teljesítették, az ár-érték arány is megfelelő volt. Levest és főételt is fogyasztottunk, az ízek és mennyiségek is rendben...