Már rég bakancslistán volt

Pizza, Kávé, Világbéke MiskolcPizza, Kávé, Világbéke Miskolc a térképen

Kiváló 2019. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. október 16.
Miskolcon rég jártam,így hát ideje volt már,kívancsi voltam mennyit fejlődött a város és sok kirándulast is terveztünk a környekbe ,egy igen aktív hétvégebe sűrítve.Encsen tavaly voltunk mikor Tokaj felé vettük az utirányt,az is nagyon bejött,de nem hagyott nyugodni ez a pizza sem,muszáj megkóstolni annak aki olasz kaja imádó.Jómagam is.Na most ennek a túranak volt első állomása a Világbéke;)Messziről jöttünk (300km)így éhesen érkeztünk délután,mivel csak reggelit ettünk aznap.Nagyon jó helyen van a Vilagbéke,belvárosban a Színház mellett ahol is villamosok (és rendőrök )cikáznak melletted ha kiülsz a teraszra,Nagyon tetszett.Mármint nem a rendőr xd.(Nálunk vidéken,nyugaton nincs villamos).Kávé kávé imádom szerelmem,folyékony arany,nem tudok másképp beszelni róla sajnos csakis elfogultan.(bocsánat)Itt meg aztán világbajnok a kávé is.Egész napom feldobta pedig kicsit gyengélkedtem.
A belső tér modern ízléses vagány európai,nagyvárosi,tágas is.
2 pult van,italos és pizzás.Sok kedves fiatal mosolygós pultos.Isteni szörpök minőségi borok sörök nagy a választék ebben is
A pultnál rendelsz,ahol rámelegítenek a pizza szeletre,addig is kapsz egy csipogót ha kész van jelez.Sokféle pizza van amik ínycsiklandók,hívogatók hogy egyél meg,kapj be te éhes száj:)Árban is sokféle,vegák,húsosak,minden friss rajta,színesek guszták.Csomagolnak is ha ugy kéred.Itt az alapanyag a lényeg,a liszt és a kemence.Ezen múlik a jo pizzatészta. Kettesével ettük ,vegát(spenotos) és sonkást is,nem lehet betelni a tészta ízével.Ropogós levegős könnyű -Úristen..Szerintem utolsó vacsorámra ezt kérném;)persze kávéval.A másik éttermük más,kicsit sznob(nem baj)de ez laza,pörgös utcáról is beeshetsz,mégis fullos.Vas du n rengetegen voltak ,de mégsem volt zavaro .Vissza akarok menni már ma:(
Miért lakunk ilyen rohadt messze ezen kattogok azóta is.Ha Miskolcra gondolok ez az első ami eszembe jut.A név válsztás is tökéletes.Gratulálok sok(még több) sikert (tudom megvan)sok ilyen éttermet és vendéglátóst az egész országba,hogy végre elszakadjunk a lángos,gulyás,rántott hús világtól ami évtizedek óta követ minket magyarokat,és mostani kirandulásunk alkalmaval is elszörnyedve láttuk Lillafüreden sétálva hogy embertömegeket etetnek ezekkel a 70 es évekből itt maradt bódékból.
Pizza, Kávé, Világbéke Miskolc - Étel/ital

Pizza, Kávé, Világbéke további értékelései

2019.03.10barátokkal
A Világbéke-pizzát már a hely megnyitása óta szerettem volna megízlelni, de sajnos tavaly márciusban, amikor elsőként nekifutottam a terv megvalósításának, éppen az egy hetes pihenőjét tartotta a stáb, így nekem csak a zárt ajtók maradtak, az első fotón ennyit tudtam megörökíteni. Én...
2018.07.29gyerekekkel
Azóta szerettük volna kipróbálni a helyet, mióta láttuk egy ikonikus tv műsorban, úgyhogy az első adandó alkalommal, hogy dolgunk volt Miskolcon, oda vezetett az utunk. Hát, szerelem elsőre. Mi imádjuk ezt a fiatalos dizájnt, amin látszik, hogy régi bolthelyiségből alakították át, de ez is...
2018.06.28a párjával
Miskolci sétánk során egy ujabb éttermet taltunk, halottam hirét.. ez már a masodik éttermük Borsodban... A fő utcán található, hangos inkább gasztró büffének.. A modern trend - minden féle szék, teljesen más stilusban, a burkolat szintén.. Összetákolt- divatos helység. A tisztasága jó,de az...