Gasztronómiai célpont

Vendéglő a Pisztrángoshoz MiskolcVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc a térképen

Kiváló 2021. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2021. december 23.
Az egyik ok lehet a sok közül, amiért az ember idejön, erre a vidékre, az a pisztráng. A tisztavízű hegyi patakok fürge hala ma már szinte nagyüzemben tenyészik a környéken, elég sok pisztrángtelep van a Bükk környezetében. Ez viszont még a sok közül is egy neves hely, hát rögtön ezt vettük célba. Az út mellett található a nem túl látványos étterem, terasza fedett és fűtött, és világosabb is, de nem igazán akadt szabad vagy nem foglalt asztal. Ezért inkább betessékeltek minket, a belső helyiségbe. Rögtön a második mondatban elhangzott, hogy csak szálkátlan halakat kapunk itt enni. Nagyon kedves volt a felszolgálás, a két pincér szimpatikus volt, a választék nem túl széles, de igényesnek mutatkozik. A bársonyos halászlét választottam először, főleg kíváncsiságból, az a fajta leves, amihez kis kancsóból öntik ki előtted a szárazulatra a lét, érdekes volt és másszerű, de azért pontyhalászléket nem verte i a fejemből. De finom volt, kétségtelenül. Azután a szivárványos pisztrángfilét ettem hagymapürével, míg nejem a pisztrángragu rizottó összeállítással volt elfoglalva. Az ételek elkészítése időt igényel, lassan hozzák ki, várni kell, ez igaz. De megéri várni, mert minőségi ételt kapsz cserébe. Amíg vársz, kapsz egy kis kenegetnivalót, várakozó falatkákat figyelmességből. Ez is halból van. És a halkés. Halkés, emberek, halkés! Halat nem eszünk akármilyen bicskával, bökővel, legfeljebb a hadifogolytáborban, ott is csak a műveletlenek, hanem halkéssel! És hány helyen látsz halkést? Itt van, igen, és ez csillagos ötös! Én is ajánlom a helyet mindenkinek! Szórakoztató epizód volt az elég tapló eltévedt pár a szomszéd asztalnál, egy férfi gatyára tolt overálban, meg egy fura nő, bejöttek ide, ahol minden a haltról szól és kiderült, hogy nem szerették a halat. A neveletlen vendég nagyhangon tegezte a pincéreket, akiket nyilván még sohasem látott, de végül csak találtak a disznónak valami disznóalapú megoldást.
Vendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - Étel/italVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - Külső képVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - Külső képVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - BelsőVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - Étlap/itallapVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - MosdóVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - MosdóVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - MosdóVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - EgyébVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - BelsőVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - Étel/italVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - Étel/italVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - BelsőVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - BelsőVendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc - Étel/ital

Vendéglő a Pisztrángoshoz további értékelései

2018.11.24gyerekekkel
Az egyik vasárnap úgy döntöttünk, hogy nem főzök.A múlt heti kiránduláskor fedeztük fel ezt az éttermet,gondoltuk a családdal, kipróbáljuk.Sajnos nem foglaltunk asztalt,ezért egy picit várnunk kellett,de megérte. Addig is sétáltunk egy jót a szép környéken.Az étlapon mindenki talált ízlésének...
2018.11.10barátokkal
Barátokkal jártunk ezen a helyen. Átlagos hangulatú étterem. A kiszolgálás megfelelő volt. Az étlapon nem volt túl nagy választék. Hiányoltuk kicsit a hagyományos hal ételeket. Az étel amit rendeltünk ízletesek voltak, az adag túl kicsi. Így az ár /érték arány nem volt megfelelő. Nekem kicsit...
2018.10.17a párjával
Vadiúj vendéglő az erdő közepén, szép környezetben (szezonban forgalmas turistaút mentén), nem messze a pisztráng-keltetőtől. Egyszerű, igényes étlap, de mennyei halételek! Ha biztosan asztalhoz akarunk jutni, előre foglalni célszerű! Az árak - magyar halakról beszélünk, kissé borsosak - tükrözik...