Először jó, aztán nem jó!

Vendelin Étterem MiskolcVendelin Étterem Miskolc a térképen

Gyenge 2018. februárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. február 26.
Először 2018.01.05.-én próbára tértünk be, estére kerestünk megoldást szülinapi vacsorára, és menüt ebédeltünk . Minden jó volt, gyors udvarias kiszolgálás, finom ételek, még elvitelre vettünk kocsonyát is, az is finom volt. Le is foglaltuk hat személyre estére az asztalt.
A szülinapi ételek is jók voltak, egyetlen negatívum: a szűzpecsenye nem azonos a karajjal, de a többi mellett ez "elment". A Krúdy kacsacomb olyan jól sikerült, hogy én sem tudok jobbat!
A jó tapasztalat alapján, 02.16.-án egy névnap alkalmából ismét foglaltunk, jöttünk, de többet nemigen jövünk. A hely ugyanolyan kellemes, a kiszolgálás ugyanolyan figyelmes, az árak megemelve, (ezt még megértjük) de hogy a magasabb ár rosszabb minőséget hoz, ezt nem gondoltuk. A régi étlappal talán jobban jártunk volna...
Az elfogyasztott ételek közül a tepertőkrém és a levesek jók voltak, de a többi elvette a kedvünket. A rántott csirkemellen a panír külön életet élt, a karajba göngyölt máj vizenyős radírgumi állagú (ugyan milyen lenne akkora darabban előkészítés nélkül beletéve!). A hamisítatlan borjú bécsit inkább hamisították volna, talán jobban jártunk volna, vastag és rágós volt. A hasábburgonya olajjal átitatott volt, vagy újra "sütve", vagy a hűlő olajban benne felejtve. Összefoglalva, a panírozott, rántott ételeket sokkal nagyobb odafigyeléssel kellene előkészíteni és kisütni, a mi bajunk, hogy ezeket szeretjük, és ezt kaptuk.
Azért sajnáljuk nagyon ezt a helyzetet, mert az első alkalom után úgy éreztük, találtunk egy jó helyet a családi alkalmakra, mikor nem otthon készül a vendéglátás. Korábban más éttermekben voltunk, most akkor mehetünk vissza azokba, vagy marad az otthoni, az igazi!

Vendelin Étterem további értékelései

2021.08.14a párjával
Régebben már jártunk ebben az étteremben. Jó a megközelítése. Láttuk a neten, hogy megújították az étlapjukat, ami nagyon megtetszett. Nagyon finom lakodalmas, falusi tyúkhúslevest kaptunk, mindketten azt választottuk, leveses tálban kaptuk, ami bőséges volt, hússal, csigatésztával, töltikével....
2020.07.26barátokkal
Nagyon tetszett régebben az étterem. Végre nem csak ilyen csirke meg olyan csirke, meg sertés, hanem mindenféle különlegesség. Egyébként is nagy rajongója vagyok a Szimbád filmnek, s a jellegzetes vendéglős jelenlétének, így külön öröm volt, hogy az ételek megtalálhatók sok más finomsággal az...
2019.05.23a párjával
Fantasztikus hely, fantasztikus ízek, korrekt árak, kedves kiszolgálás. Az egyik legjobb választás a környéken.