Vasárnapi ebéd

Vendelin Étterem MiskolcVendelin Étterem Miskolc a térképen

2015. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. március 11.
Az oldalon olvasott sok pozitív értékelés és a miskolci 1. helyezés alapján választottuk ki ezt az éttermet miskolci kirándulásunk során. A sétálóutcán könnyen megtaláltuk az éttermet. A külső portál kissé csicsás színei és feliratai első benyomásra kissé megleptek.
Bent az asztalok szépen meg voltak terítve, bordó-fehér színvilág dominál.
Vasárnap is 2 féle napi menüt kínálnak kedvező áron (leves + főétel 1300 Ft), de inkább az étlapból válogattunk. A konyha magyaros, fűszeres, karakteres konyhát visz, külön lapot szántak Krúdy / Szindbád kedvenceinek, továbbá konyhafőnöki ajánlatokat is találtunk.
Én kukoricakrém levest kértem sajtos pirítóssal, férjem rozmaringos libazúza levest hordós káposztával. A levesek tűzforrón érkeztek és óriási adagok voltak. A kukorica leves nagyon izgalmas volt, tejszínnel sűrítve. A pirítósról a sajt ráolvadt a leveses tányér oldalára és a tányéraljon lévő szalvétára is, ami nem volt túl praktikus megoldás. A főétellel sajnos eléggé melléfogtam, vörösboros vaddisznójavát kértem knédlivel. A 3 nagy szelet knédli túl sok volt, a hús viszont nagyon kevés, és voltak benne ehetetlenül rágós, cupákos darabok is. Ráadásul inkább langyos volt, mint meleg. Férjem harcsasteak-et választott zöldségkörettel. A halszelet elég kicsi volt, de amúgy nem volt rossz. Én a desszertet kihagytam, viszont a férjem által választott mákos guba vaníliasodóval igazi telitalálat volt, azt mondta, ez volt a legjobb, és csak ezért megérte ide bejönnünk!
Összességében kissé vegyes érzéseink voltak, én többet, jobbat vártam, így kicsit csalódottnak éreztem magam. Ár-érték arányban azonban nagyon jó a hely, borravalóval együtt fizettünk összesen, italokkal együtt 7500 Ft-ot.
A mellékhelyiségben nagyon hideg volt, és a tisztaság nem volt kifogástalan.
Vendelin Étterem Miskolc - Külső képVendelin Étterem Miskolc - BelsőVendelin Étterem Miskolc - BelsőVendelin Étterem Miskolc - BelsőVendelin Étterem Miskolc - BelsőVendelin Étterem Miskolc - Étel/italVendelin Étterem Miskolc - Étel/italVendelin Étterem Miskolc - Étel/italVendelin Étterem Miskolc - Étel/italVendelin Étterem Miskolc - MosdóVendelin Étterem Miskolc - MosdóVendelin Étterem Miskolc - BelsőVendelin Étterem Miskolc - BelsőVendelin Étterem Miskolc - BelsőVendelin Étterem Miskolc - Étlap/itallapVendelin Étterem Miskolc - Külső kép

Vendelin Étterem további értékelései

2021.08.14a párjával
Régebben már jártunk ebben az étteremben. Jó a megközelítése. Láttuk a neten, hogy megújították az étlapjukat, ami nagyon megtetszett. Nagyon finom lakodalmas, falusi tyúkhúslevest kaptunk, mindketten azt választottuk, leveses tálban kaptuk, ami bőséges volt, hússal, csigatésztával, töltikével....
2020.07.26barátokkal
Nagyon tetszett régebben az étterem. Végre nem csak ilyen csirke meg olyan csirke, meg sertés, hanem mindenféle különlegesség. Egyébként is nagy rajongója vagyok a Szimbád filmnek, s a jellegzetes vendéglős jelenlétének, így külön öröm volt, hogy az ételek megtalálhatók sok más finomsággal az...
2019.05.23a párjával
Fantasztikus hely, fantasztikus ízek, korrekt árak, kedves kiszolgálás. Az egyik legjobb választás a környéken.