Játszótér, állatkert, szép idő

424 Ír Étterem & Söröző Nyíregyháza424 Ír Étterem & Söröző Nyíregyháza a térképen

2014. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 17.
A nyíregyházi állatkert mögött, a Blaha Lujza sétány elején, a játszótér mellett, a Horgásztótól is csupán pár lépésre van ez a vendéglő, azaz nagyon jó az elhelyezkedése, jól megközelíthető, bár a parkolás így főidényben és hétvégén nem volt egyszerű, mert éppen felújítják a majdnem szemben lévő parkolót, és vadászni kellett a helyet.
A kinti teraszon foglaltunk helyet, tekintettel a verőfényes napsütésre, szép időre. Másodszor jártunk itt, mivel az első alkalom is pozitív volt számunkra, ismét visszatértünk.
A kiszolgálás ismét nagyon szívélyes, közvetlen volt, bár nem ugyanaz a pincér volt. Árban is nagyon kedvező, hatalmas adagok, frissen készítve, és a forgalom függvényében, de elég keveset kellett várni az ételre. A vegetáriánus ízelítőben rántott karfiol, brokkoli és gomba volt, kb. mindössze 800 Ft-ért. Bár előételként szerepel az étlapon, de nekem bőven elegendő volt a mennyiség főételként is. A gyerekek miatt a másik étel bolognai spagetti volt, ízlett nekik nagyon! Még egy rántott bordát kértünk hasábbal.
Az étlap nagyon hosszú, igazából nem is lehet mindent végignézni, de az étlapon kívül is elkészítenek kívánságra mást, vagy megvariálják, ha valamit ki szeretne belőle hagyni a vendég. Sok ételből lehet kisadagot is kérni. Desszertként tiramisut rendeltünk, az is nagyon finom volt.
Erzsébet utalvánnyal és SZÉP kártyával is lehet fizetni.
424 Ír Étterem & Söröző Nyíregyháza - Belső424 Ír Étterem & Söröző Nyíregyháza - Külső kép424 Ír Étterem & Söröző Nyíregyháza - Külső kép

424 Ír Étterem & Söröző további értékelései

2021.11.16a párjával
Imádom ezt a desszertet, és ahol látom, megkóstolom. Szerintem az egyik legcsodásabb sütemény-költemény, de legyetek óvatosak kedves Brownie-kedvelők és Brownie-kíváncsiak, mert nagyon el is lehet rontani (és ne fogjátok rám, hogy én beszéltelek rá a kóstolásra!). Tehát beültünk ide a 424-be, és...
2021.11.14barátokkal
A múzeumfaluba a Márton napi libanapokra érkeztünk, de ebédre újra a 424-ben kötöttünk ki. A hely semmit nem változottt. Az étlapon rengeteg ételből lehet választani, mindenből van fél adag is, a pincér már az ajtóban fogadott, kedves, udvarias volt. Átnézve az étlapot, nem találtunk libát, de...
2020.09.26barátokkal
Sóstói séta közben eleredt az eső, így bemenekültünk az étterembe, egy rég nam látott barátnőmmel sörözni. A teraszon kicsit vizesek voltak az asztalok, ezért bent ültünk le. Csak pihenni,sörözni, beszélgatni szerettünk volna. A pincér rögtön érkezéskor megkérdezte, hozhat e étlapot, nagyon...