soha többet

Sziklakert Étterem NyíregyházaSziklakert Étterem Nyíregyháza a térképen

Szörnyű 2019. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. január 7.
Soha többet sziklakert. Több éve visszajáró vendégek vagyunk, de azt tapasztaljuk, hogy évről évre süllyed a felszolgálok viselkedése. A nyáron a pincér az ajtót támasztva mobilon játszott miközben több vendég is volt. Egy mosoly nincs az arcán egy nyegle modortalan ember, sajnos ő szolgált ki bennünket. A másik felszolgáló dupla annyi asztalt lát el mint a mobilozó. Többi alkalommal a normálisabbhoz volt szerencsénk. December 30-án megint a modortalan vette fel a rendelést, A megérkezéskor egy alkalmazott sem tartózkodott az étterembe, étlapot nem kaptunk az előző vendég által ott hagyott 1 db étlapot átnézve szerettünk volna rendelni, de levegőnek néztek bennünket. Mi szóltunk, hogy ebédelni szeretnék. Rendelés felvétele után közölte a pincér, hogy egy kicsit várni kell a levest 45 perc után kaptuk meg ez nem kicsi várakozás, majd a főétel szintén 45 percet váratott magára. Ami igen langyos volt, de már az étvágyam is elment és a kedvem is. Akik utánunk 30 perccel jöttek 5 perccel utánunk kapták meg az ebédet., igaz őket a kedvesebbik szolgálta ki. Úgyhogy nem tudom mit csinált a mi pincérünk , leadta-e a rendelést vagy elfelejtette. Mindenesetre nem felszolgálónak való, tönkre teszi az étterem jó hírét, mert nem csak mi döntöttünk úgy, hogy soha többet nem megyünk oda hanem mások is. Lassan elfogynak a vendégek egy ilyen bunkó alkalmazott miatt. El lehetne őket küldeni a Hatzel téren lévő étterembe, mert ott megtanulhatnák a szakmát.

Sziklakert Étterem további értékelései

2023.04.11a párjával
Két tó közelében van ez az étterem. Kellemes berendezés és kedves, figyelmes pincérek. Nem voltak sokan, így hamar kaptuk a finom leveseket majd a második fogást is. A májgaluska nem mirelitt volt, a konyhán készült ez látható és érezhető volt. Az ételek jó ízűek voltak és az adag is bőven elég....
2017.02.08családjával
Az ételek finomak,és elegendőek! Visszatérő vendégek vagyunk, és mindig elégedetten távozunk! Még nyáron nem voltunk ezen a helyen, de az értékelések alapján már vágyom, így a nyári időszámítást egy jó kis Sziklakerti lakomával fogjuk kezdeni! ;) A pincérek lehetnének picit vendégközpontúbbak,...
2014.02.26egyedül
Sokat járok ebédelni az étterembe.Barátságos hely,szép tiszta.Az ebéd jó de sajnos kevés.A kiszolgálás megfelelő.Ajánlani tudom.Nagyon szép kerthelyiség kint is le lehet csücsülni.A szállodai szobákat már láttam nagyon szép,tiszta kényelmes.Közel található a Bujtosi-tó nagyokat lehet sétálni.Szép...