Étterem teszt 169.- hibátlan

Vadász Csárda NyíregyházaVadász Csárda Nyíregyháza a térképen

Kiváló 2017. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. október 15.
A szomszédvárban tett kirándulás során - enni itt is kell - felkiáltással térünk be.

Az ittjartam.hu irói szerint a helyi ezüstérmes,hát lássuk,megérte e kiautózni Sóstóra.(meg!)
A főutvonal mellett van,megközeliteni könnyű,szerencsére parkolni is!
Nem sokan vagyunk,rajtunk kivűl még 2 asztal foglalt. Érkezés 13.40 perc. A házifeladatot itt is tudják,azonnal jön az étlap - egy csárdához szokatlanul bőséges-mit kérünk inni?
Rendelünk,13,47 perc.
Az orjaleves 14 perc alatt megérkezik,sőt zöld erős paprika érkezik kérésemre,Erős Pista pedig kérés nélkül.
A levesek általános meglepetést keltenek.
Kis piros fazékban érkezik,méretes húsdarabokkal,ahogy kell kistányér kisérettel. A leves október bajnoka! Olyan mohón belapátolom,hogy elfelejtettem lefényképezni! Sőt a másik családtag levesének felét is! Kiváló leves!
A személyzet folyamatosan jön,érdeklődik,elhord és felszolgál. Zene van,de nem zavaró,58-60 decibel között mérünk,akkor leng ki,amikor elhuz mellettünk a vonat. Erről viszont nem a csárda tehet.
A főétel 14.19-kor már az asztalon!
A csirkemell hibátlan! Friss,omlós,szinte még kés sem kell hozzá,annyira puha,kiválóan átsütve. A köret az átlagosnál jobb,a rizs nem tapad össze,a steak burgonya jó szintű. Van Csiki sör,azt kérünk,kitűnően hűtve 1 percen belül az asztalon. Hm. Desszertet kávét most kihagyjuk,mert egy cukrászdát is megnézünk ha már itt vagyunk a szomszéd megyeszékhelyen.
Számla jön,kevés ital volt,egy pálinka,sőr,baileys és kóla,ásványviz,összesen 11,900 ft.távozunk 14.44-kor. Étkezési idő: 57 perc.

Összegzés: jó választás volt.
Fürge és profi személyzet,gyors konyha,kiváló ételek,és barátságos árak A kiváló leves mindössze 600 ft,a főétel köretekkel 1.440 ft! Ilyen levesért ez nevetséges összeg. Mindössze 57 perc alatt tökéletesen jóllaktunk,kellemes ebéd volt.
Na most vagy következetes vagyok,vagy nem.

Ha ennél gyengébb éttermekre is jó osztályzatot adok,akkor itt jár az 5 csillag.

Minősités: különösen ajánlott!
Értékelés: 10/10 pont,

nem tudtam belekötni.
Vadász Csárda Nyíregyháza - Külső képVadász Csárda Nyíregyháza - Külső képVadász Csárda Nyíregyháza - Külső képVadász Csárda Nyíregyháza - Étlap/itallapVadász Csárda Nyíregyháza - Külső képVadász Csárda Nyíregyháza - Étlap/itallapVadász Csárda Nyíregyháza - Étlap/itallapVadász Csárda Nyíregyháza - Étlap/itallapVadász Csárda Nyíregyháza - Étlap/itallapVadász Csárda Nyíregyháza - Étlap/itallapVadász Csárda Nyíregyháza - Étlap/itallapVadász Csárda Nyíregyháza - Étlap/itallapVadász Csárda Nyíregyháza - BelsőVadász Csárda Nyíregyháza - BelsőVadász Csárda Nyíregyháza - BelsőVadász Csárda Nyíregyháza - BelsőVadász Csárda Nyíregyháza - BelsőVadász Csárda Nyíregyháza - BelsőVadász Csárda Nyíregyháza - Étel/italVadász Csárda Nyíregyháza - Étel/italVadász Csárda Nyíregyháza - Étel/italVadász Csárda Nyíregyháza - BelsőVadász Csárda Nyíregyháza - BelsőVadász Csárda Nyíregyháza - Külső kép

Vadász Csárda további értékelései

2019.09.15a párjával
Nyár közepén voltunk ott. Árnyékban kb 38°c volt, az étteremben sem klíma, de még egy ventillátor sem volt. Mivel nyitva volt az összes ajtó így tele volt léggyel az étterem. A pincér már az első pillanattól nem volt szimpatikus, b.nkó volt és lassú a kiszolgálás. Természetesen amit előételnek...
2019.08.05barátokkal
Egy péntek estebédre tértünk be baráti társaságban(4 fő). 2asztalnál voltak vendégek, egyébként a hatalmas étterem kongott az ürességtől. Aperitifet is választottunk, amiről később derült ki, hogy elfogyott. Ketten orja levest kértünk, ami sokadik napos lehetett, mert enyhén savanykás íze...
2019.01.13családjával
Finomak és bőségesek voltak az ételek (magyaros, házias ízek), jó volt a kiszolgálás, a pincér nagyon szimpatikus volt. Tiszta volt a környezet, összességében ár-érték arányban is jónak mondható az étterem. Máskor is szívesen visszamegyünk, ha úgy adódik. Bátran ajánlom mindenkinek, aki egy...