Ide is visszatérünk

Gólyafészek Vendéglő PápaGólyafészek Vendéglő Pápa a térképen

Kiváló 2019. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. április 8.
Párommal és a kisfiunkkal látogattunk el, kifejezetten az oldalon és egy ismerős ajánlására. Nem csalódtunk.
A külső helységben találtunk asztalt magunknak. Kellemes, nyugodt hangulatú hely, nem puccos, de kulturált, családias. Levest, főtételt, és desszertet is fogyasztottunk. Mindenki mást. Mondhatom mindegyik finom volt. És bőséges. Én nem is bírtam végig enni a fogásokat. A gombakrém levesből sajnálatomra vissza is kellett küldenem, olyan nagy
adag, és olyan laktató volt, hogy éreztem, nem marad hely ha mindet megeszem. A cigánypecsenye egyik szelet húsát a férjem dörgölte be, (bár nagy kihívás volt neki is, a fatányérosa mellé) pedig Isteni volt az is. A Gundel palacsintával megbirkóztam egyedül is! :D Minden nagyon finom volt. Mosdóba nem voltunk, így annak állapotát nem tudom, de amit láttunk az visszatérésre okot ad. Különösen az árak. :)

Gólyafészek Vendéglő további értékelései

2023.11.04családjával
A Gólyafészek vendéglő azon ritka helyek egyike, amely ötvözi a remek kiszolgálást, a finom ételeket, jó árakat. A felszolgálók udvariasak, kedvesek. Az ételek kifogástalanok, az árak jók. Mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki ezt az éttermet!
2023.08.12családjával
Az ételek rendkívül finomak voltak és hatalmas adagok. A kiszolgálás első osztályú! A pincérünk rendkívül szórakoztató, közvetlen és vicces volt! Ajánlom mindenkinek! Nagyon szuper hely!
2022.02.10a párjával
Egy közeli kirándulás alkalmával tértünk be ebbe a vendéglőbe. Gyorsan kaptunk asztalt a belső részben. Hangulatos, magyaros hely. A pincérek nagyon kedvesek voltak velünk. Minden kérésünket teljesítették. Az ételek finomak voltak, a somlói galuska mennyei. A vendégló előtt tudtunk parkolni, de...
Hotel Villa Classica Pápa - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.29-ig
Hotel Villa Classica Pápa
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel