Majdnem kiváló!

St. Hubertus Panzió és Étterem ParádsasvárSt. Hubertus Panzió és Étterem Parádsasvár a térképen

2019. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. október 26.
Most nagyon nehéz dolgom van ezzel az értékeléssel. Amikor helyet foglaltunk udvariasan tájékoztattak minket, hogy egy órát is kell várni az ételek érkezésére. Sebaj, mi most nagyon ráérünk. Kb. fél órát vártunk megékezett a nagyon finom, nagyon kevés, kis csészényi tárkonyos raguleves, a kenyér pedig elfogyott /!/. A folytatással már nem volt probléma és egy órán belül érkezett. Isteni finom szarvassült "Erdészné módra" röszti burgonyával. Hát..., nagyon profi módon volt a szarvassült elkészítve, semmi hártya és itt rágósságnak, vagy akármi ide nem illő dolognak nyoma sem volt. A párom Mátrai borzaskát fogyasztott ami szintén nagyon finom volt, s kiadós, nem tudta mindet elfogyasztani, s így csomagoltatni kényszerültünk. A habdoboz viszont elfogyott... Apró hibák ellenére ez egy nagyon jó étterem, kedves kiszolgálással, jó italokkal, nagy tisztasággal. Biztosan visszatérünk még! Leginkább türelmes, ráérő pároknak ajánlom az éttermet!

St. Hubertus Panzió és Étterem további értékelései

2021.10.26családjával
Júliusban több napot töltöttük a családdal Parádsasváron. Ezalatt két alkalommal ebédeltünk itt. Vendég nem sok volt a főszezon ellenére, megjegyzem a településen sem a kastély kivételével. A kiszolgálást két fiatal végezte, kisgyerekkel voltunk segítőkészen álltak hozzánk ( kisszék, szakállka,...
2021.09.07a párjával
Még mindig Mátrafüreden vagyunk,kirándulunk a környékre. Megnézzük Parádfürdőt és P.sasvárt is,az ittjártam.hu olvasói vélemények alapján a St.Hubertus panziót néztük ki ebéd elkövetése céljából. Jó vélemények jó étlap. Az ajtón egy zárva tábla van. Vége lenne a szezonnak,vagy megszünt az...
2020.11.06családjával
Parádsasvári kirándulásuk során fotózgatva megtetszett az épület, s gondoltuk, belül is megnézzük, miután az étlapot böngészve kedvet kaptunk egy-egy adag tárkonyos vadragu levesre. Nagyon finom volt, igaz nem nagy adag, de nem is kívántunk már mást.Hangulatos,a nevéhez illő az enteriőr....