Egyedi hangulatú étterem

St. Hubertus Panzió és Étterem ParádsasvárSt. Hubertus Panzió és Étterem Parádsasvár a térképen

2020. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2020. november 6.
Parádsasvári kirándulásuk során fotózgatva megtetszett az épület, s gondoltuk, belül is megnézzük, miután az étlapot böngészve kedvet kaptunk egy-egy adag tárkonyos vadragu levesre. Nagyon finom volt, igaz nem nagy adag, de nem is kívántunk már mást.Hangulatos,a nevéhez illő az enteriőr. Megpihenve folytattuk felfedező utunkat.
St. Hubertus Panzió és Étterem Parádsasvár - Külső képSt. Hubertus Panzió és Étterem Parádsasvár - Külső képSt. Hubertus Panzió és Étterem Parádsasvár - Belső

St. Hubertus Panzió és Étterem további értékelései

2021.10.26családjával
Júliusban több napot töltöttük a családdal Parádsasváron. Ezalatt két alkalommal ebédeltünk itt. Vendég nem sok volt a főszezon ellenére, megjegyzem a településen sem a kastély kivételével. A kiszolgálást két fiatal végezte, kisgyerekkel voltunk segítőkészen álltak hozzánk ( kisszék, szakállka,...
2021.09.07a párjával
Még mindig Mátrafüreden vagyunk,kirándulunk a környékre. Megnézzük Parádfürdőt és P.sasvárt is,az ittjártam.hu olvasói vélemények alapján a St.Hubertus panziót néztük ki ebéd elkövetése céljából. Jó vélemények jó étlap. Az ajtón egy zárva tábla van. Vége lenne a szezonnak,vagy megszünt az...
2020.10.27családjával
Parádfürdőn szálltunk meg 2 éjszakára. Az egyik délelőtt átjöttünk Parádsasvárra.Megcsodáltuk a mesés kastélyt(sajnos csak kívülről) és ellátogattunk az üveghutába. Inkább fáradtan, mint éhesen betértünk ebbe az étterembe. Csak mi ketten voltunk.Egy-egy csészényi meleg levest kértünk csak Finom...