Kacsamesék

Aranykacsa Étterem - Dakk Club PécsAranykacsa Étterem - Dakk Club Pécs a térképen

Kiváló 2019. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. február 3.
A városban sétálgatva fedeztük fel azt a táblát, amelyen az állt, hogy az Aranykacsában minden főétel mellé egy dl forralt bort kapnak a vendégek. Kedvet kaptunk hozzá, így szombat délután egy kellemes vacsorát fogyasztottunk el ott. Isteni finom a tárkonyos leves, illetve a kacsadürüm is. Desszert már nem kellett, nem fért volna belém több étel. A párom is elégedett volt a kacsahús levessel, második fogásként grillezet kacsát kért burgonyával. Hatalmas adagokat kaptunk, nehéz volt eldönteni, hogy mit rendeljünk, hiszen széles a választék és a vegetáriánusok is kedvükre válogathatnak. A hely egyébként hangulatos, kellemes volt a kiszolgálás, nem várattak minket sokáig, pedig nem csak mi voltunk ott. Összességében nagyon meg voltunk elégedve az étteremmel, ajánlom.
Aranykacsa Étterem - Dakk Club Pécs - Étel/italAranykacsa Étterem - Dakk Club Pécs - Étel/ital

Aranykacsa Étterem - Dakk Club további értékelései

2022.03.17családjával
Ebéd időben mentünk. Üres volt az étterem. Az utcára kitett táblán gyümölcs levest írtak. De porból készült, ehetetlen leves volt. A rántott borda szelet valamiért mustáros volt. Holott az étlapra nem az volt írva, hogy mustáros rántott borda szelet. Valószínűleg nem volt már friss a hús....
2019.08.25a párjával
Itt jártunk 2019 augusztus elején. Egy kellemes, nyugodt éttermet kerestünk. Esti sétálásra indulva Pécs felfedezése alkalmából vacsorára tértünk be. A felszolgálás kedves, gyors volt. Tisztaság mindenütt. Az ételek nagyon finomak voltak. Kellemes időt töltöttünk a férjemmel itt. Jól lakva...
2017.06.20gyerekekkel
Sétánk során vettük észre az éttermet. Csábított az utcára kihelyezett tábla, amivel színes krétával volt felsorolva a napi menü. Elnyerte tetszésünket, így beültünk. Udvarias kiszolgálás, tisztaság. Finom volt az ebéd. Nagyon finom volt a levesük (zöldségkrém-, és gyümölcsleves) Elégedetten és...