Finom ételek, tökéletes kiszolgálás

Csülök Bár PécsCsülök Bár Pécs a térképen

Kiváló 2018. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. július 20.
A lányom diplomaosztóját ünnepeltük meg a csárdában, 2 hete. Foglaltunk asztalt, a fedett teraszon terítettek nekünk, igazi klasszikus csárda hangulat fogadott minket.
8-an kilencfélét kértünk (az ünnepelt 2féle zóna ételt rendelt), kb 40 percet vártunk az ételre, de ezek közt volt frissen sült és csülkös pacalpörkölt is. Ízlésesen tálalva kaptuk meg a finom falatokat, egyedül a keresztlányomnak a káposzta salátája nem volt tökéletes, illetve az uborka saláta is lehetett volna pl fokhagymás... de a főételek nagyon finomak voltak. Elégedetten, és jóllakottan utaztunk haza Szegedre!

Csülök Bár további értékelései

2020.05.30családjával
Akkor kerestünk éttermet, amikor az első napokban enyhítettek a koronavírus miatti korlátozásokon és a kerthelységekben már lehetett enni. Megtaláltuk a Csülök Bárt, először de nem utoljára jártunk itt. Az étel nagyon finom volt, négyen négyfélét ettünk, mindenkinek ízlett. Friss, forró,...
2018.08.06a párjával
Pécs mellett nyaraltunk és első nap, amikor odaérkeztünk, már nagyon éhesek voltunk. Nem találtunk éttermet a közelben, csak ez volt nyitva. Meglepődtünk milyen rendezett, ötletes és a kutyáinkat is vízzel fogadták, külön ülhettünk olyan helyen, ahol nem zavartunk más vendégeket. A kiszolgálás...
2017.11.22barátokkal
barátaimmal tértünk be ebédelni.4 személyes csülöktálat rendeltünk,amin minden megtalálható volt amit csak kívánni lehet.A látvány és az íz tökéletesen passzoltak egymáshoz.Kiváló volt az étel.A szomszéd asztalnál ült egy idősebb házaspár,akik eper bort szerettek volna fogyasztani.A pincér teljes...