Továbbra is kiemelkedő

Jókai Cukrászda PécsJókai Cukrászda Pécs a térképen

Kiváló 2019. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. július 14.
A Jókai cukrászda Pécs legjobb cukrászdája. Toronymagasan. Amikor végre a párommal is eljutottam ebbe a festői városba, nem volt kétséges, hogy ide is elviszem.
Egy karamell-mousse tortát kért (840 ft), ami remek volt, kár, hogy a málnaszem jócskán megfonnyadt rajta. (Lásd fotó.) Ezért a hibáért nem akarok pontot levonni, minden esetre, ha az Illetékesek olvassák e fórumot, akkor ezúton üzenem nekik, hogy az ilyen apróságra egy annyira igényes és színvonalas hely, mint az Övék oda kell hogy figyeljen.
Jókai Cukrászda Pécs - Étel/italJókai Cukrászda Pécs - BelsőJókai Cukrászda Pécs - Étel/italJókai Cukrászda Pécs - Étel/italJókai Cukrászda Pécs - Étlap/itallapJókai Cukrászda Pécs - Étlap/itallapJókai Cukrászda Pécs - Külső képJókai Cukrászda Pécs - Étel/italJókai Cukrászda Pécs - Étel/italJókai Cukrászda Pécs - BelsőJókai Cukrászda Pécs - BelsőJókai Cukrászda Pécs - Étel/italJókai Cukrászda Pécs - Étel/italJókai Cukrászda Pécs - Étel/italJókai Cukrászda Pécs - BelsőJókai Cukrászda Pécs - BelsőJókai Cukrászda Pécs - Étel/italJókai Cukrászda Pécs - Külső kép

Jókai Cukrászda további értékelései

2019.02.13egyedül
Mielőtt ellátogattam ide, sokszor hallottam a helyről, hogy "olyan kis adagot adnak". Majd kipróbáltam. Valóban, kisebbek az adagok mint egy megszokott cukrászdában, de az ízük! Fantasztikus! Falatonként kell kiélvezni a sütiket, nem egyszerre befalni, és bizony van mit élvezni rajtuk. A mangós...
2018.12.26a párjával
Az ember megnézi az "Ittjartam.hu" által írtakat, majd a cukrászda saját honlapját és dönt: Ide feltétlenül el kell menni! És úgy is tettünk. Valami óriási választékot nyújtanak a legmodernebb, legegyénibb stílusú süteményekből, tortákbül. Mindegyik nagyon finom, finom a kávé, kedvesek a...
2018.04.04kollégákkal
Ez év márciusában jártam a cukrászdában.Az alapján kerestünk cukrászdát ,hogy melyik kapta a városba a legjobb értékelést. Így jutottunk a Jókai cukrászdába.A hely nagyon pici amit kinéztünk helyet már le is ültek szinte alig tudtunk leülni. Talán ha jó idő lett volna és kint is letudtunk volna...