késő este

Korhely Étterem-Pub PécsKorhely Étterem-Pub Pécs a térképen

2020. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. szeptember 8.
Késő este tértünk be enni egy hosszu nap után farkas éhesen..kb 20.30-21 óra volt már láthatóan fáradtak voltak a pincerek is mar,mert sokan voltak még akkor is..Pörgös hely az tuti.Sört és limonadet kertünk pálinkaval:)A párom ételet azt hiszem összekeverték máséval mert nem azt kérte amit kihoztak.(valami whiskis nevü bélszint kért ,de mást kapott)Én tepsibe tejföllel öszesütött csülköt és krumlpit ettem az fini volt ,lehet itthon is elkészítem:)Sokat vártunk az ételre kb 1 orát:(
Ettől már nyügösek voltunk picit..Ettől még jo hely ajanlom:)

Korhely Étterem-Pub további értékelései

2023.11.16a párjával
A hely csodás! A hangulata fantasztikus! A kiszolgálás is aranyos. Minden adott egy tökéletes vacsoráhozVISZONT. A végén ,ha nem nézzük meg a számlát, nevetve belefutunk egy átverésbe! 10-szeres áron számláztak két tételt,amire nem is számítottunk.. Csak annnyit kérünk,hogy fizetés elött...
2023.07.02a párjával
Első teljes napunkon,mikor felfedeztük Pécs belvárosát és a sétáló utcát,akkor találtunk erre a jó kis helyre,ahol elfogyasztottunk egy nagyon jó kis ebédet.Mivel több órát sétáltunk e csodálatos városban jól megéheztümk.Már kívülről is jól nézett ki a Pub,de amikor beléptünk leesett az...
2022.11.06a párjával
Pécsi barangolásunkkor éhesen estünk be a Korhely Étterembe. Korhelylevest ettünk, ami bőséges és nagyon finom volt. Utána még egy szelet csokitortát is bevállaltam, annak ellenére, hogy a leves nagyon laktató volt. Az étterem szépen fel volt díszítve a halloween alkalmából, kellemesen éreztük...