Majdnem tökéletes

Lezser Bárkonyha PécsLezser Bárkonyha Pécs a térképen

2015. májusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. május 17.
A grillezett tintahal miatt tértünk be ide.
Maga az étterem első pillantásra nagyon szimpatikus volt, fiatalos, laza, jó kis idézetekkel a falon.
Az étlapon lévőket szívesen végigkóstoltam volna, gusztusos, választékos, olaszos.
Ami nagyon tetszett, hogy az asztalon ízesítők tárháza, többféle olívaolaj, balzsamecetek, só, "erősítő", ki hogy szeretné ízesíteni a saját ételét.
Megrendeltük a kívánt tintahalat, amit elég hamar ki is hoztak. Nagyon guszta volt.
Az adag nagyon bőséges volt, viszont a húst még egy kicsit süthették volna, mert elég rágósra sikerült.
Az biztos, hogy nem ez volt életem legfinomabb tintahala, sőőőt. Viszont az étterem összességében (belső kialakítás, díszek, tálalás, hangulat, kiszolgálás) pozitív volt, ha ajánlanom kellene ezt a helyet, biztosan megtenném.
Lezser Bárkonyha Pécs - Étel/ital

Lezser Bárkonyha további értékelései

2018.10.07családjával
Pécs belvárosában járva, azt figyeltük, hol vannak a legtöbben. A Lezser bistróra esett a választásunk, mert ott csak egy szabad asztal volt. Iszonyú gyorsan pörögtek a pincérek. Gyors rendelésfelvétel. Mi rántott borjút ettünk. Rendkívül frissen, forrón tálalták rövid időn belül. Finom volt....
2018.09.29barátokkal
Egy hely ahol jó a konyha, kedves a kiszolgálás és gyors.Az étlapon gazdag választék korrekt árakkal.Az étel (3 félét kóstoltunk)mind finom volt és nagy adag.Egyedül az zsúfoltság nem tetszett, az emeleten volt hely s asztalok nagyon közel voltak egymáshoz. Ettől eltekintve jó hely,máskor is...
2017.08.07családjával
Udvarias,gyors kiszolgálás és finom ételek.Kétszer vacsoráztunk ott az egy hét alatt és nem csalódtunk nagyon jó választás volt.Az ételek finomak,bőségesek,a desszertek csodálatosak.Első vacsoránk alatt feljött egy hatalmas vihar.A pincérek pillanatok alatt helyet adtak a benti...