Fiatalos, kedves hely

Lezser Bárkonyha PécsLezser Bárkonyha Pécs a térképen

2018. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. október 7.
Pécs belvárosában járva, azt figyeltük, hol vannak a legtöbben. A Lezser bistróra esett a választásunk, mert ott csak egy szabad asztal volt. Iszonyú gyorsan pörögtek a pincérek. Gyors rendelésfelvétel. Mi rántott borjút ettünk. Rendkívül frissen, forrón tálalták rövid időn belül. Finom volt. Ahogy körbenéztünk, bármit rendeltek az emberek, hamar megkapták. Ez a benti szervezés minőségét tükrözi. Két dolog zavart csak. Mivel központi helyen vannak, az illemhelyek ugyan az emeleten kerültek kialakításra, mégis nagy forgalma lehet a látottak alapján . Ebédünk közben mögöttünk dohányoztak. Szerintem arról a pici teraszról nyugodtan távolabb lehetne menni.

Lezser Bárkonyha további értékelései

2018.09.29barátokkal
Egy hely ahol jó a konyha, kedves a kiszolgálás és gyors.Az étlapon gazdag választék korrekt árakkal.Az étel (3 félét kóstoltunk)mind finom volt és nagy adag.Egyedül az zsúfoltság nem tetszett, az emeleten volt hely s asztalok nagyon közel voltak egymáshoz. Ettől eltekintve jó hely,máskor is...
2017.08.07családjával
Udvarias,gyors kiszolgálás és finom ételek.Kétszer vacsoráztunk ott az egy hét alatt és nem csalódtunk nagyon jó választás volt.Az ételek finomak,bőségesek,a desszertek csodálatosak.Első vacsoránk alatt feljött egy hatalmas vihar.A pincérek pillanatok alatt helyet adtak a benti...
2016.09.27barátokkal
A hely teraszrészéről szép kilátás nyílik a Széchenyi térre. Jó időben szinte mindig tele van. De nem is csodálom! Az adagok nagyok, az ételek finomak, a pizzájuk isteni. Nyilván nem a legolcsóbb étterem, de szerintem megéri. A külföldiek is imádják, szóval ne lepődjünk meg, ha véletlenül angol...