Friss és fínom sütemények

Magda Cukrászda PécsMagda Cukrászda Pécs a térképen

2016. októberben, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2016. október 9.
Munkahelyi kiküldetésben jártunk Pécsett és a pécsi kollégák ajánlották ezt a cukrászdát.
Háromféle süteményt kóstoltunk, mindenki mást-mást és mindhárman meg voltunk elégedve. A sütemények frissek, ízletesek voltak.
Csak kevés asztaluk van, a kiszolgálás a pultnál van, viszont láthatóan jelentős az elvitelre kiadott sütemények aránya.
Egyedül az apró, illetve teasüteményeket hiányoltam.
A cukrászda parkolódíjas övezetben található, de a vendégek számára külön parkoló áll rendelkezésre, ahol a behajtáskor kapott zseton érvényesítése esetén díjtalan a parkolás.
Ha Pécsett járok, máskor is meglátogatom.

Magda Cukrászda további értékelései

2023.10.13a párjával
Visszatérő vendégek vagyunk a pécsi Magda Cukrászdában. Ízlésesen kínált, nagyon finom és friss süteményeik vannak. A kiszolgálás a pultnál történik és utána hozzák az asztalokhoz a megrendelt és kifizetett termékeket. Évek óta idejárunk, mert mindig ugyanazt a minőséget kapjuk. Igaz, az árak...
2022.04.24gyerekekkel
Egy nagy hibája van, hogy kicsi! Minden más szempontból pontosan olyan, amilyennek egy cukrászdábak lennie kell. A hely nagyon kellemes, nagyin toszta. A termékek ízlésesen vannak kirakva, és isteni finomak. Ha itt jársz a Fekete hegy varázs tortát muszáj megkóstolnod!
2017.08.18barátokkal
Ide mindig szeretünk betérni, mert még nem ettünk rossz süteményt. A sütik mindig frissek, ami nem is csoda, mert annyi vendégük van, hogy a nap végére már alig marad egy-két szelet egyes tortákból. A fagyijuk is nagyon finom, nem az a tejszínes ízesített felfújt. Nekem csupán a fagyi fizetés...