Kellemes ebéd

Palatinus Étterem PécsPalatinus Étterem Pécs a térképen

Kiváló 2013. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. november 20.
A belvárosban, egy hangulatos rövid sétával összekötve központi helyen található az étterem.
Kellemes hangulatú, ízléses az étterem. Már a fogadás is rendkívül figyelmes, előzékeny, segítőkész.
Az ételek mennyisége és minősége kifogástalan, a választék igen széles, kényelmesek az asztalok, a személyzet nagyon figyelmes és - nem tolakodóan - de azonnal ott terem.

Palatinus Étterem további értékelései

2022.04.24csoporttal
Minden téren pozitív! Sokszor voltunk, még egyszer sem csalódtunk. Az ételek finomak, szépen tálalva, a kiszolgálás kifogástalan, az étterem csodaszép!
2017.09.16családjával
2017.augusztus végén, 4-en vacsoráztunk, de nem bent az étteremben,hanem az épület elé kitelepült részen, Pécs sétálóutcáján. (Király u.) Társaságunkban egy angol fiatal hölggyel. Telefonon rendeltünk helyet előző délután, mivel szombati nap volt. Röviden : a kiszolgálásunkkal,az ételek,italok...
2015.07.03gyerekekkel
Péntek délután tértünk be családommal kései ebédre, Ételválaszték megfelelő volt. Ételek elkészítése nagyon lassú volt. Én halászlét kértem, ami ehetetlenül el volt sózva. Alapvetően sósan szeretem az ételeket, de még nekem is sok volt. Visszaküldtem, és nem kértem másikat helyette. Nem volt...