Felmentünk a kilátóba

Pécsi TV-Torony Kilátó PécsPécsi TV-Torony Kilátó Pécs a térképen

Érdekes 2022. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. november 4.
Október végén, egy nagyon ködös délelőtt indultunk el a pécsi TV toronyba. Szerencsénk volt, mire felértünk, már kezdett felszállni a köd. Fantasztikus látvány volt, ahogy kezdtek előbukkanni a fák, az épületek. Betértünk az étterembe, amire igencsak ráférne egy alapos ablakpucolás, mert ki sem lehet látni az ablakokon. Akkor már annyira besütött a nap, hogy az asztalnál szinte nem lehetett megmaradni. Inkább lemondtuk az ottani ebédről. A latte kávé viszont nagyon finom volt.
Pécsi TV-Torony Kilátó Pécs - Külső képPécsi TV-Torony Kilátó Pécs - Külső kép

Pécsi TV-Torony Kilátó további értékelései

2023.07.11barátokkal
Kihagyhatatlan
Helyijáratú autóbusszal mentünk a torny bejáratáig. Onnan lifttel lehet felmenni a kilátóba. A liftkezelő útközben rövid tájékoztatást ad. A kilátás nagyon szép, de hiányoltunk valamiféle feliratot, hogy melyik irányban mit látunk. Pécs város látképére azért ráismertünk.
2022.08.26a párjával
Nagyon tetszett a panoráma ami elénk tárult . Lifttel viszik a látogatókat,aminek nagyon örültünk. (mindketten asztmásak vagyunk) Jól megközelíthető a torony nem fontos autóval felmenni helyi járat közlekedik egészen a torony bejáratáig.