Pisztráng angolosan

Emma Vendéglő PilisszentkeresztEmma Vendéglő Pilisszentkereszt a térképen

Szörnyű 2017. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. május 10.
Dobogókő fele haladva, meglátva a csalogató nagy táblát " Kemencében sült ételek" meg is álltunk.Vendég sehol,a pincér kedves és udvarias volt amikor tisztáztuk, hogy a pisztrángot frissen de fagyasztva szállítják.Oké megpróbálom! Rendeltünk levest-átlagos-,rántott gomba- puha íztelen mintha ezeréves lett volna, csak a panír tartotta össze. A pisztrángra olyan sokat nem kellett várni, de inkább vártam volna.A panír egy páncél, alatta a száraz íztelen hús, középen véresen.A csuda tudja miért nem küldtem vissza, megettem amit lehetett.Amikor a végén jeleztük a pincérnek,a sajnálatát fejezte ki és továbbította a szakácsnak,aki úgy továbbment előttünk, hogy ránk se nézett!
A pincérnek azért félhangosan odabökte, hogy a vendég is hallja" pedig eleget sütöttem".
Fizettünk, borravalót nem adtunk és csalódottan távoztunk.

Emma Vendéglő további értékelései

2023.09.13barátokkal
A rendelt ételek az ehetetlenség határát surolták. Rossz ízű, nem friss ételeket kaptunk. Senkinek nem tudom sajnos ajánlani ezt az éttermet, mi biztosan többet ide nem jövünk.
2023.08.13a párjával
Amennyiben halálközeli élményre vágysz vagy egy éjszaka alatt szeretnél megszabadulni 3 kg-tól, akkor bátran fogyassz el egy harcsaparikást juhtúrós strapacskával, a tulajdonos kifejezett ajánlására. Ha ennyire nem vagy bátor és csak egy egész éjszakai rosszullétre vágynál, akkor a szarvascomb...
2019.11.24a párjával
Gyakran járunk a Pilisbe kirándulni, így jobb híján többször is betévedtünk már az étterembe. A választék (étteremhez mérten) elég szegényes, lényegében rántott és sült sokminden (hús, hal, gomba, sajt), pörköltek, palacsinta, mindez megtalálható egy jobb kifőzdében is. A különlegességként...