Halászcsárda lápi tündérek nélkül

Ladik Halászcsárda PoroszlóLadik Halászcsárda Poroszló a térképen

Átlagos 2020. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2020. október 7.
A Tisza-tavi Ökocentrumban jártunk a gyerekekkel. Már a parkolóból láttuk a halászcsárdát, illetve a kilátótoronyból is pont rá lehetett látni az épületre, nagyon közel, a főút másik oldalán volt. Mivel a környéken nem vagyunk ismerősek, így praktikusnak tűnt, hogy itt együnk a program után. Bőven az ebédidő után érkeztünk (fél 4 körül). Belépve a személyzet tagjai közül senkivel sem találkoztunk, aztán észrevettük, hogy az egyik hátsó asztalnál egy fiatalember evett. Mivel senki sem jött elő a pincérek közül, így őt kérdeztük meg, hogy nyitva vannak-e. Végül előkerült a konyhából a pincér hölgy is, aki a kertbe küldött minket. Az étterem belső udvarán 6-7 asztal volt, 3 asztalnál voltak szintén vendégek, szerencsére egy árnyékosabb asztalt sikerült kifogni.
A berendezés kicsit népiesbe hajló, de retró hatású, régimódi. A kerthelyiség kissé elhanyagolt, murvával leszórt, az asztalok billegősek, de volt rajtuk terítő. A kertben a Borsodi megfakult napernyői uralták a teret.
Halászcsárdához illően az étlapon jó pár halétel szerepelt, mi is ezekről terveztünk főleg változni. Haltepertő, 4 féle halászlé - ponttyal, harcsával, vagy vegyesen, a főételek között harcsapaprikás, fogas, rántott harcsa, süllő, hekk, pontyfilé, 2 személyes haltál, ugyanakkor a rendelésnél kiderült, hogy több étel nem volt elérhető a halak közül sem, pl. hekk és süllő sem. Problémás volt a gyerekek miatt, hogy a halak nem voltak szálkamentesek. Az ételek egy részéből kis adagot is lehetett kérni.
A gyerekek részére 2 adag halrudacskát kértünk burgonyatallérral. Mirelit bolti áru volt (1190 Ft). Választottunk még erdélyi fatányérost (2550 Ft), fogas filét Orly módra párolt zöldséggel (2565 Ft), roston sült harcsát bakonyi módra galuskával (2800 Ft).
Az ételekre elég sokat kellett várni, a minőségük változó volt. A bakonyi módra újramelegített, de magyarosan készített volt, sok paprikával. A tartár sokára érkezett meg (180 Ft), nem az étellel együtt, a pluszban kért hasábburgonya szintén sokat késett, így azt inkább elcsomagoltattuk. A zöldségköret mirelit volt, de túlfőzték. Ár-érték arányban a fatányéros volt a legjobb választás, kiadós adag, 3 szelet hússal, vegyes savanyúsággal. Viszont az egyik hússzelet rágós volt, a szalonna nem volt eléggé megsütve.
Az üdítők (0,25 l) ára 350-380-400 Ft, Toma eperlevet, Lipton citromos ice tea-t, Pepsi Max-ot, Schweppes narancsot vettünk, valamint ásványvizet (320 Ft).
A fizetésnél vadászni kellett a pincérhölgyre, az étkezés alatt is teljesen eltűnt, egyáltalán nem foglalkozott a vendégekkel. A mosdó nem volt tiszta, és raktárként is használták, asztalok, gyereketető, székek is voltak beraktározva.
Később láttuk, hogy van egy másik, vélhetően színvonalasabb halászcsárda a Tisza-hídnál, ott sokkal nagyobb vendégforgalom volt. Határeset, de ajánlottra teszem.
Összesen fizettünk 13ezer Ft-ot, így drágának nem mondanám a helyet.
Ladik Halászcsárda Poroszló - Külső képLadik Halászcsárda Poroszló - Külső képLadik Halászcsárda Poroszló - BelsőLadik Halászcsárda Poroszló - BelsőLadik Halászcsárda Poroszló - Étlap/itallapLadik Halászcsárda Poroszló - Étlap/itallapLadik Halászcsárda Poroszló - Étlap/itallapLadik Halászcsárda Poroszló - Étlap/itallapLadik Halászcsárda Poroszló - Étlap/itallapLadik Halászcsárda Poroszló - Külső képLadik Halászcsárda Poroszló - Külső képLadik Halászcsárda Poroszló - Külső képLadik Halászcsárda Poroszló - Étel/italLadik Halászcsárda Poroszló - Étel/italLadik Halászcsárda Poroszló - Étel/italLadik Halászcsárda Poroszló - Étel/italLadik Halászcsárda Poroszló - MosdóLadik Halászcsárda Poroszló - Külső képLadik Halászcsárda Poroszló - Belső

Ladik Halászcsárda további értékelései

2023.07.16családjával
A környéken voltunk pár helyen az árak az egekben kicsi adagok szörnyű! De itt gyors és kedves kiszolgálás! A szakácsnak arany keze van! Jó árak finom ételek és a mennyiség is tökéletes! Csak ajánlani tudom mindenkinek!
2019.05.10a párjával
A Tisza-tavi Ökocentrum-ban voltunk egész nap,megéheztünk,láttuk hogy szemben van egy halászcsárda saját parkolóval.Feleségemmel két féle hal ételt rendeltünk.mindkettő kiváló volt.elég gyorsan el is készült.Az ár megfelelő.Halétel mellett sok mást is lehet kérni sertés stb.Egyetlen javaslatom...
2018.11.05családjával
A novemberi hosszú hétvégén ebédelni indultunk. Tiszafüredre, eredetileg. Ott teltház volt,nosza menjünk Poroszlóra. Ladik Halászcsárda, az út jobb oldalán, az Ökocentrummal szemben. Mivel gyönyörű idő volt a hátsó teraszon ültünk le. Rögtön ott volt a felszolgáló fiatal, nagyon kedves hölgy....