babymami60

Regisztráció2016.09.09
Utoljára itt2020.04.21

Átlagos 2016. szeptember 9.gyerekekkel járt itt
A szálloda medencéje (csak a külsőt használtuk) tiszta. Az étterem dolgozói kedvesek. A reggeli választékos,igaz a kávét külön kérik fizetni. A vacsora elrettentő. A leves langyosan tálalva,a főétel 1 szelet husi leheltnyi körettel. Ez a menü máshol. kb 900 Ft. A szobában szennyvíz szag volt az ott tartózkodásunk idején végig.
2Étkezés
Kiváló 2017. december 3.családjával járt itt
Már nem először jártunk a szállodában,de most sem csalódtunk. A szálloda területén rend és tisztaság van(mi a liget villában voltunk)A személyzet segítőkész,kiemelném a szobaasszonyok kedvességét. Az étterem nekünk kiváló,sok 4 * -os helyen voltunk,de amit itt nyújtanak a vendégnek az a numeró 1.
Átlagos 2018. június 9.gyerekekkel járt itt
Családunkkal látogattunk el a Gara hotelbe. A hotel részben "lepukkant"állapotban várja a vendégeket. A felújítás láthatóan elkezdődött,az aula,az étterem rendben van,viszont a szoba melyet kaptunk,sajnos fizikális gyötrelmet adott. A vékony,kifeküdt matrac,a nyekergő ágy, a 30 fok,(amit az éjszakai szellőztetés sem enyhített) 3 éjszaka után hazavágott.