BediM szállás értékelései

Lájkold vagy oszd meg BediM értékeléseit!

Olvasd el BediM szállás értékeléseit!

luxus élmények a családnak -

Elixír Medical Wellness Hotel Mórahalom

2019. májusban, családjával járt itt
Értékelt: 2019. július 2. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Májusban családi nyaraláson töltöttünk pár napot a hotelban. Gyönyörű környezet, szimpatikus és udvarias személyzet, finom és bőséges ellátás. Meglepetés ajándék a családom kerek évszámot betöltő tagjainak 50 éves húgomnak és sógoromnak 80 éves édesanyámnak és a 85 éves édesapámnak. A strand és a szálloda együtt felejthetetlen élményt nyújtott és szerzett mindenkinek.
Tokaj környéki kiruccanás -

Hotel Hunor Sátoraljaújhely

2017. októberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2017. október 9.
Baráti párral és nagy kíváncsisággal indultunk az útra Budapestről és Pécelről. Péntek délutántól vasárnap délelőttig töltöttük itt napjainkat. Az odafelé vezető úton feldobódtunk, Szerencs és Tokaj nevezetességei láttán. Megérkezve kellemes és kulturált szállás hely, barátságos fogadtatás és segítő készséget tapasztaltunk egész ott tartózkodásunk alatt.
2014. novemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2014. december 10.
2014. November 7-től Márton napi újbor mustrán vettünk részt a Pincelakat Borház és Szállodában. Szép, tiszta és barátságos szállás és személyzet fogadott. A programok minden tekintetben nagyon jók voltak,az esti kostoló és liba vacsora nagyon -nagyon jó volt,Vendégszerető település, barátságos lakosokkal szép és kultúrált környezettel.
Harkány és mi -

Baranya Hotel Harkány

2014. áprilisban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2014. június 12.
Szép tiszta szálloda, kedves és segítőkész személyzettel. A kevés vendég ellenére is maximálisan odafigyeltek mindenre és mindenkire. A félpanziós ellátás megfelelő volt, de a menü összeállítása nem a legszerencsésebb (puliszka vacsorára) nem mindenki ismeri és szereti. Jól éreztük magunkat a barátainkkal, szívesen emlékezünk vissza erre a pár napra.