etata

Regisztráció2013.10.27
Utoljára itt2014.02.02

Gyenge 2013. november 24.gyerekekkel járt itt
A nyaralásunk alatt volt szerencsénk betérni az étterembe. Úgy mentünk ebédelni, hogy meg volt rendelve az étel. Ehhez képest mire a felszolgáló hölgy kijött is eltelt 5-10 perc. Mondtuk, hogy kik vagyunk és mit szeretnénk, majd elment. Italrendelést nem vett fel csak elment.
4Ételek / Italok
1Kiszolgálás
1Hangulat
Kiváló 2013. november 3.a párjával járt itt
Már 5. alkalommal jártunk itt. Általában családdal jövünk. Van, hogy a nagyszülőkkel közösen. Szeretjük a jó levegőt, a horgásztavat és a belső medencét. Most kettesben voltunk a párommal. Szeretünk itt lenni, de most picit én is úgy éreztem, hogy gyengült a színvonal. (ételválaszték, szakadt ágynemű)
Azért még biztosan visszatérünk!
4Étkezés
Kiváló 2013. november 3.gyerekekkel járt itt
Az idei nyaralásunk volt az eddigi legjobb! A szállásadók nagyon aranyosak, kedvesek és barátságosak! A szállás és a hangulat családias. Kellemes séta a Balaton partig, de ez nagyon jó volt minden nap. Jövő nyáron is ide megyünk! Sőt azóta is leugrottunk már látogatóba.