irkadon

irkadon adatlapja

nem ismert
Ilyen vagyok
Ár-érték figyelő  •  Ínyenc  •  Édesszájú  •  Házias ízek kedvelője  •  Vízimádó  •  Kritikus
Regisztráció2017.10.26
Utoljára itt2019.05.25

Gyenge 2018. január 2., üzleti partnerrel járt itt
Még december első felében jártunk itt egy ismerősömmel. Kora délután, szombat. Enni szerettünk volna valamit. Már hallott róla, így betértünk. Több helyiségből álló egység, az előtér, mint egy kocsma, hangulatosan berendezve. A pultnál nincs senki, beljebb egy fiatal szőke nő a kályhában tűzet rak. Köszönünk. Nincs válasz.
2Ételek / Italok
1Kiszolgálás
5Hangulat
Szörnyű 2018. október 30.gyerekekkel járt itt
A hétvégén voltunk itt. Búzasört rendeltem, egyszerűen sáros citromkarikával hozták ki. Nem is tettem a sörbe, levettem a pohár széléről és félretettem egy tányérba. Elvitték. Később a kihozott étel díszítésében újra megtaláltam UGYANAZT A KOSZOS, SÁROS CITROMKARIKÁT.
2Ételek / Italok
2Kiszolgálás
4Hangulat
Kiváló 2019. február 27.egyedül járt itt
Néhány hónapja egy hosszú hétvégét töltöttem itt. (a Káli Art Inn nemcsak étterem, hanem panzió is)
Rendkívül érdekes, szinte izgalmas vidéki hangulatú szállást kaptunk. Kétszer vacsoráztunk ill. reggeliztünk. Életemben nem ettem ilyen izgalmas, finom, jól eltalált ételeket. Így aztán a testvéremnek is vettem ajándékba egy hétvégét erre a helyre.