kisboszi
24 fotó

kisboszi adatlapja

Sziasztok

Három gyermekes anyuka vagyok,2 felnött és 1 tízenéves gyermekem van.A nagy gyerekeim már nem,inkább a kicsi jár velünk,évről -évre nyaralni.Nem olyan rég nyílt rá lehetőségünk,hogy nyáron egy hétvégét eltöltsünk nyaralással.Mind imádjuk a Balatont,ameddig tehetjük szertnénk körbe járni :). Tavaly a véletlen folytán kötöttünk ki Balatonfenyvesen,és imádtunk ott lenni,ilyen nehezzen még sehonnan nem jöttünk haza.
Sajos ha utazunk csak egy hétvégén engedhetjük meg magunknak,ilyenkor leülök a gép elé és körül nézek a Balaton környékén hol van még szabad szállás.Térképen behatároljuk,meg nézzük hány km, és irány :).
Regisztráció2013.04.24
Utoljára itt2015.08.14

2013. június 5.a párjával járt itt
Tavaly a gyerekektől nászajándéknak kaptunk egy műsorra,ide szóló meghívót,2012. 10hóban. Nagyon-nagyon jól éreztük magunkat,hála égnek nagyon jó ídőt sikerült kifognunk. A szálloda nagyon tiszta,előkelő,a svédasztalos ételek kítűnőek voltak,udvarias kiszolgálás. . . . ;. Szerencsére a 12.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Hunguest Hotel Bál Resort Balatonalmádi - Hunguest Hotel Bál Resort Balatonalmádi - Hunguest Hotel Bál Resort Balatonalmádi - Hunguest Hotel Bál Resort Balatonalmádi -
Még több kép (1 db) >>
Kiváló 2013. április 29.gyerekekkel járt itt
Tavaly a véletlen folytán esett a választásunk Balatonfenyvesre. Az interneten kerestem szálláshelyet amikor kidobta a gép. Email, nem kellett 1 órán belül választoltak,milyen szoba és ellátás kínálatuk van a megadott ídőpontra,árrakkal együtt. A 12 éves kisfiúnk jött velünk,a közelben található egy gokart pálya,a hotel udvarán található medence.
4Étkezés
Felhasználó fényképei:
Hubertus-Hof Szálloda Balatonfenyves - Hubertus-Hof Szálloda Balatonfenyves - Hubertus-Hof Szálloda Balatonfenyves - Hubertus-Hof Szálloda Balatonfenyves - Hubertus-Hof Szálloda Balatonfenyves - Hubertus-Hof Szálloda Balatonfenyves - Hubertus-Hof Szálloda Balatonfenyves - Hubertus-Hof Szálloda Balatonfenyves - Hubertus-Hof Szálloda Balatonfenyves - Hubertus-Hof Szálloda Balatonfenyves -
Még több kép (7 db) >>
Kiváló 2013. szeptember 3.gyerekekkel járt itt
Mi 13 éves gyermekünkkel töltöttünk egy hétvégét itt. Nagyon jól éreztük magunkat,szívélyes fogadtatás,udvarias,barátságos kiszolgálás,és nem utolsó sorban a bő, választékos, nagyon finom ételek. Reggel is és a vacsoránál is,ami nagyon tetszett,hogy mindennap rengeteg gyümölcsből lehetett választani.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Hotel Karos Spa Zalakaros - Hotel Karos Spa Zalakaros - Hotel Karos Spa Zalakaros - Hotel Karos Spa Zalakaros -