Mariann59

Regisztráció2013.04.20
Utoljára itt2015.07.14

Kiváló 2014. augusztus 6.gyerekekkel járt itt
A nyáron voltunk 3 napot a kempingben és nagyon jól éreztük magunkat. Sátraztunk,de ha szerettünk volna akkor faházban is alhattunk volna. A kempingben nagyon szép zuhanyzók és öltözők,meg wc van. Azoknak akik több napot töltenek ott, van konyha és mosógép is. A kempingben kölcsönözhető felnőtt kerékpár és gyerekeknek lábbal hajtható kis autó.
3Étkezés
Kiváló 2013. április 20.gyerekekkel járt itt
Szabó Józsefné vagyok és a két kisebbik gyermekemmel voltam Harkányban. 3nap 2éjszaka A Hangulat vendégházban. A szállás kényelmes volt a vendéglátó kedves pálinkával kínált minket. Első
nap körülnéztünk vagyis felfedeztük, hogy hol lehet vásárolni mert nem volt benne az étkezés az árban.
Kiváló 2013. április 20.barátokkal járt itt
A Wellness hétvégét kuponos oldalon vettük,a barátnőmmel mentünk el. A szálloda közel volt a buszmegállótól kellett egy kicsit gyalogolni,csak azt nem tudtuk hol a bejárat egy tábla vagy nyíl hasznos lenne. Fel kellett hívnunk a recepcióst,hogy megkérdezzük hol a bejárat. Egyedül ez az egy negatívum amit elmondhatok.