Nagyjuliska

Regisztráció2013.04.16
Utoljára itt2015.07.13

Kiváló 2015. július 13.barátokkal járt itt
2014 októberében jártunk itt először. Meseszép volt, visszavágytunk, így a múlt hét első 3 napját újra itt töltöttük. Gyönyörű táj, kényelmes szoba, kedves dolgozók, finom reggelik és vacsorák, szép környezetben elfogyasztva. Nyáron a teraszon vacsoráztunk. Két órával előbb érkeztünk, később indultunk haza, nem jelentett gondot.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Hotel Palota Lillafüred - Hotel Palota Lillafüred -
Kiváló 2013. október 16.barátokkal járt itt
Remek hely! Figyelmes kiszolgálás, hatalmas ételadagok, gyors és figyelmes kiszolgálás, gusztusos tálalás, viszonylag olcsó árak. 8 fős baráti társasággal tértünk be ebédelni. Nem kellett sokat várni a megrendelt ételekre, hatalmas, esztétikusan elrendezett adagokat kaptunk. Én ponty-halászlét kértem, de hamar jóllaktam.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2013. április 16.egyedül járt itt
Decemberben töltöttem 3 napot a Barátság Hotelben. Figyelmes, kedves fogadtatásban volt részem. A szoba tisztasága kifogástalan volt. Az étteremben mind a reggeli, mid a vacsora ízletes, tájjellegű, választékos. A vacsora élményét fokozta a nosztalgikus élő zene. A wellness részleg lehetővé teszi a tökéletes ellazulást.