Nyulacs

Nyulacs adatlapja

Szeretem a változatosságot, ha tehetem, minden évben más külföldi helyszínt választok nyaralásra, ahol még nem jártam, és ahol találhatok kulturális látnivalókat is.
Belföldön is szeretek más-más helyszíneket kipróbálni, és eljutni az ország olyan pontjaira, ahová máskülönben nem mennék.
Minden évben igyekszem eljutni a tengerhez nyáron, ősztől-tavaszig pedig szeretek wellness szállodákba járni.
Külföldre repülővel belföldön autóval szeretek utazni.
Ilyen vagyok
Ár-érték figyelő  •  Luxust szerető utazó  •  Ínyenc  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Akció-figyelő  •  Kuponvadász  •  Aktívan pihenő  •  Wellness-mániás  •  Vízimádó
Regisztráció2016.05.03
Utoljára itt2017.04.26

Kiváló 2016. október 28.családjával járt itt
A családdal wellnessezni indultunk, és előtte megálltunk egy ebédre a Kertész Csárdában. A parkolóban alig találtunk helyet, kicsit féltünk, hogy annyian lesznek, hogy lassú lesz a kiszolgálás. De szerencsére nem így volt. Két pincér is foglalkozott velünk, nagyon kedvesen voltak. Végül egy 4 személyes Kertész tálat rendeltünk.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2016. augusztus 1.a párjával járt itt
Eddig kétszer ettünk itt, és mindkétszer meg voltunk elégedve. A kemencés gyrosnak nincsen párja, a házi készítésű pita pedig sokat dob rajta. Az adag nagy, és ízletesen van elkészítve. A kiszolgálás gyors. A hely tiszta, a személyzet kedves, segítőkész, a sétálóutcán könnyen észrevehető, a jó illat becsábít.
5Ételek / Italok
4Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2016. május 3.családjával járt itt
Családi wellnesezésre választottuk a Puchner Kastélyszállót. Mivel nővérem külföldön él, az ő kérésére kerestünk olyan szálláshelyet, ahol ki lehet élvezni a egy wellness szálloda előnyeit, és nem mellékesen igényes környezetben lenni. 4 felnőttként utaztunk, és két szobát kaptunk.