OrszágotJáró

OrszágotJáró adatlapja

Magyarországot járom és megismerem. Nagyon szeretek kirándulni, fotózni. Ha időm engedi, első a barangolás.
Egyedül vagy családdal utazom. Ha tehetem/tehetjük, akkor meglátogatjuk az éttermeket, cukrászdákat. Szeretem a helyi specialitásokat. Mindenem a kávé.
Ilyen vagyok
Ár-érték figyelő  •  Városi barangoló  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Gyorsbüfé-guru  •  Burger-imádó  •  Húsimádó  •  Édesszájú  •  Házias ízek kedvelője
Regisztráció2022.02.07
Utoljára itt2023.05.31

Átlagos 2022. február 15.gyerekekkel járt itt
Szállásadónk ajánlotta ezt a helyet, mondván családias hangulatú, olcsó, de nagy adag ételek várnak ránk, így kipróbáltuk a családdal. Messziről jöttünk, ezért a helyet korábban még nem ismertem és az értékelésekből, valamint az ajánlásból kiindulva bátran választottuk ezt a helyet. Beléptünk az ajtón, leültünk egy asztalhoz és vártunk.
2Ételek / Italok
1Kiszolgálás
3Hangulat
Gyenge 2022. február 15.a párjával járt itt
Férjemmel látogattuk meg Abaligetet a látnivalók miatt. Megéheztünk, így ezt a helyet választottuk egy kis pihenésre. Kívülről szebb, de utána jön a feketeleves. A pultnál tudsz rendelni, majd ha elkészült, szólnak. Klasszik büfé jellegű, nem mondhatom bisztrónak. Kávét ittunk és hamburgert ettünk.
3Ételek / Italok
2Kiszolgálás
3Hangulat
Kihagyhatatlan 2022. február 7.a párjával járt itt
Csodás hely, amit mindenkinek érdemes megnézni. Kilátás szép, a tárlat változatos. A felső szinten hatalmas terepasztal van. Mi ősszel voltunk, akkor kevesebben voltak, ami nem is volt baj.