Szabóék

Regisztráció2014.03.29
Utoljára itt2017.04.30

2016. január 5.gyerekekkel járt itt
2015 nyarán voltunk a szállodában 3 gyermekünkkel. Mi a szálloda B épületében kaptunk szállást, kényelmes szobákkal, viszont nem volt légkondi a közel 40 fokos hőségben. Kárpótlásul a Balatonra nézett a szobánk és az ellátás valami szuper volt! Bőséges, finom büfé reggeli-ebéd-és vacsora. Türelmes személyzet :), volt is rá szükség!
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Erzsébet Szálloda Siófok Siófok - Erzsébet Szálloda Siófok Siófok - Erzsébet Szálloda Siófok Siófok -
Kiváló 2016. május 11.családjával járt itt
Családunkban nagy eseményt ünnepeltünk februárban itt: 1 éves kislányom, 25 éves unokaöcsém és 50 éves bátyámat. Degeszre ettük magunkat a fincsi ételekkel, letáncoltuk a szuper zenére a felesleget. A pincérek pedig szorgoskodtak, határtalanul kedvesek voltak! A jelenlévő vendégek pedig akár egy család velünk ünnepelték a Boldog Szülinapot!
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Felhasználó fényképei:
Benevár Étterem Mátrafüred - Benevár Étterem Mátrafüred - Benevár Étterem Mátrafüred - Benevár Étterem Mátrafüred -
Még több kép (1 db) >>
2014. március 29.a párjával járt itt
3 napra foglaltunk szállást, de 1 napot hosszabbítottunk. Igen, az eddig leírtak zömében fedik a valóságot, vannak hibák, higiéniás bakik, udvariassági hiányok, de összességében csodálatos a szálloda, a festmények a falon, hihetetlenül finomak az ételek, szuper a wellness - bár nem vagyunk túl nagyra vágyók, elég egy kis nyugalom és kiszolgálás, azért elmondhatom, hogy visszatérnénk :)