vinczeadrienn

Regisztráció2016.08.31
Utoljára itt2019.08.25

Kiváló 2019. február 26.a párjával járt itt
Nagyon szeretünk itt lenni.
Végtelenül kedves kiszolgálás,friss alapanyagok.Mi szokás szerint Napfény tálat rendeltünk,ami nem fagyasztott krumpliból készült, hanem frissen,a házigazda felesége vágja a krumplit,klopfolja a húst.
Kíváló kiszolgálás,nagyon finom ételek!
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Felhasználó fényképei:
Napfény Kert Étterem Miskolctapolca - Napfény Kert Étterem Miskolctapolca - Napfény Kert Étterem Miskolctapolca - Napfény Kert Étterem Miskolctapolca - Napfény Kert Étterem Miskolctapolca -
Még több kép (2 db) >>
Kiváló 2018. április 1.gyerekekkel járt itt
Immáron sokadjára járunk itt,visszatérő vendégek vagyunk. A szállás tiszta,a személyzet nagyon kedves,barátságos,segítőkész,az ételek nagyon finomak és bőségesek. Közel van a Barlangfürdő,Diósgyőri vár,Lillafüred,és számtalan program lehetőség. A közelben van a csodálatos park,ahol mókusok ugrándoznak,és egészen közel merészkednek,néha a tenyerünkből is esznek.
Hotel Lido Miskolctapolca -
Kiváló 2016. augusztus 31.gyerekekkel járt itt
Mi 2016. Augusztusában jártunk itt, sokadjára, immár 3 éve visszatérő vendégek vagyunk. Nekünk nagyon tetszik a hely, nagyon kedvesek,aranyosak a házigazdák. A reggeli bőséges, az élményt fokozza a kerti medence. Nagyon jó élmény, hogy a barlangfürdőből hazatérve, még egész este még lubickolhatunk a medencében.