V.Marcsi

Regisztráció2015.03.24
Utoljára itt2024.01.11

Szörnyű 2022. szeptember 9.családjával járt itt
Szombati ebédre érkeztünk. Majdnem tele volt az étterem. Amíg vártunk a pincérre összehajtogattuk az asztal terítőt mert elég koszos volt és a hamutartó is tele volt. Mikor a pincér érkezett ezeket elvitte, hozott másikat és az italokat is kihozta kb 10 perc múlva. Akkor rendeltük meg az ételeket. Közben meglátogattuk a toalettet, hát nem kellett volna.
3Ételek / Italok
2Kiszolgálás
1Hangulat
Kiváló 2015. március 24.barátokkal járt itt
Váci kirándulásunk alkalmával találtunk rá erre a csodálatos étteremre a Duna partján. Éppen a tavaszi kerti virágokat ültették ki a kertészek, minden asztalon friss, tavaszi élő virágok voltak. A pincérhölgy rendkívül udvarias és kedves volt. Az ételek amiket választottunk finomak voltak és nagy adagokat kaptunk.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2022. november 4.gyerekekkel járt itt
5* Több mint tíz éve járunk ide. Azt hiszem ez mindent elmond. Próbáljátok ki, nem fogtok csalódni. Az ételek és a borok kiválóak, a szállás csúcs (reggelivel). Amikor megérkezünk úgy érezzük, hogy a családunkhoz érkeztünk meg, mert olyan kedvesek és olyan finomságokkal várnak bennünket.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Felhasználó fényképei:
Thummerer Pincészet Noszvaj - Thummerer Pincészet Noszvaj - Thummerer Pincészet Noszvaj - Thummerer Pincészet Noszvaj - Thummerer Pincészet Noszvaj -