. . sajnos itt nincs legalább 2 turnusra szedve a vacsoráztatás az ien tumultus elkerülésére , így mindenki egyszerre lódul oda. 3 gondom. . . mire a vacsorát megettük addigra értek oda, hogy mit fogyasztanánk italt a kajához. . . . lenne még mit írnom de nincs értelme. a mi döntésünk , hogy soha ide nem vágyunk vissza. 😔
Ensana Thermal Sárvár válasza
Kedves Bognár Jánosné!
Köszönjük értékelését, és hogy szállodánkat választották. Sajnálom, hogy nem tudtunk megfelelni elvárásaiknak. Engedje meg, hogy a leírtakra itt válaszoljak:
* Az Önök által kapott szoba egy első emeleti lakóegység volt, ami méreteiben és felszereltségében teljes mértékben megegyezik a többi, 1-3.
emeleteken található erkélyes szobával. Alatta valóban egy összekötő folyosó található, ami a lakórészt és a wellness részleget köti össze a recepcióval és az étteremmel. Szeretném kiemelni, hogy ez a rész a vendégek elől el van zárva, így semmilyen vendégforgalom nem engedélyezett rajta - különösen nem háziállatokkal. Értékelése kézhezvétele után szállodavezetőnk személyesen ellenőrizte az érintett területet, és valóban volt fent egy üres, a szél által odahordott nejlonzacskó, ami eltávolításra került. Az esetleges kellemetlenségek miatt elnézését kérjük.
* Az épület mellett számos platán és juharfa található, nem egy közülük több mint száz éves. Ezek ősszel valóban jelentős mennyiségben hullatják a leveleket, melyeket időről-időre kollégáink a tetőkről is takarítanak, viszont a terület nehéz megközelíthetősége, valamint vendégeink nyugalma miatt a hotel ezen része nincs olyan rendszerességgel lombfúvózva, mint például a kinti wellness részleg környéke, vagy a parkoló.
* Sajnálom, hogy éttermünk zsúfoltsága kellemetlenséget okozott Önöknek. A hosszúhétvégéken és ünnepi időszakokban, amikor foglaltságunk tartósan magasan van, valóban javasoljuk vendégeinknek a több turnusban történő érkezést, éttermünk kapacitási korlátai miatt. Fejlesztési terveinkben éttermünk bővítése kiemelt helyen szerepel, hogy vendégeink egész évben kényelmesen tudják igénybe venni szolgáltatásainkat.
* Külön szeretném elnézését kérni, hogy éttermi személyzetünkkel nem voltak megelégedve. Ez azért is szomorú, mert kollégáink messze átlag feletti pontszámokat kapnak mind a szállásvadász. hu, mind az egyéb online portálok közönségétől, és rendszeresen méltatják kedvességüket és szakértelmüket. Sajnálom, hogy Önök ezt másképp tapasztalták.
Végezetül szeretném még egyszer megköszönni, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, mivel vendégeink észrevételei szolgáltatják a fő információforrást, hogy a jövőben még jobb vendégélményt biztosíthassunk.
Tisztelettel:
Nagy Péter, E-commerce manager
2025. október 21., Nagy Péter, Ensana Thermal Sárvár