Hihetetlen kalandok

Zemplén Kalandpark SátoraljaújhelyZemplén Kalandpark Sátoraljaújhely a térképen

Kihagyhatatlan 2019. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. augusztus 29.
2. alkalommal jártunk itt, de ezúttal a 3 gyerekünkkel együtt. A bobpálya volt a kedvenc, szerintem százszor is lecsúsztak volna a gyerekek, ha pénz és idő nem számít. Jártam már az országban több helyen is bobpályán, de egyértelműen ez volt eddig a csúcs ebben a kategóriában. Pénteken volt némi, hosszabb-rövidebb sorbanállás (max 20 perc), kedden délelőtt viszont szinte azonnal be tudtunk ülni a bobba. Hétvégén vannak a legtöbben, ezért ezeket a napokat célzottan kihagytuk. Ha többen vagyunk, illetve többször akarunk csúszni, akkor a 3 alkalmas jegy éri meg jobban, ez ad némi kedvezményt. 12 éves kor alatt csak felnőtt kísérővel lehet csúszni. 590 Ft-ért lehet vásárolni fotót a csúszásról.
A libegő - talán a bob után - lassú és egy kicsit unalmas volt, viszont félúton ki lehet szállni, ahol a hófánkot lehet kipróbálni, a gyerekeknek ez is tetszett, itt is van 3 alkalmas jegy. Szintén itt található a síiskola és a símúzeum, valamint a kalandpálya a fák között.
A libegő tetejéről indul a kabinos lift, illetve a Sólyom névre hallgató csúszópálya, de ez utóbbit ki kellett hagynunk, mivel egyik gyerekünk sincs még 30 kg. Itt érdemes figyelembe venni, hogy a visszafelé úton a kabinra akár 2-3 órás várakozási idő is kialakulhat és a hosszú gyalogláson kívül nincs más alternatíva.
Árak:
bob 3 csúszás gyerek 1650,- Ft, felnőtt 2150 Ft; libegő gyerek retúr 1500 Ft, felnőtt 1800 Ft; hófánk 3x3 csúszás gyerek 2850 Ft.
A másik nagy kedvenc a mászófal volt, ami fedett épületen belül található, azaz esőben vagy hidegben is lehet ide jönni. A gyerekjegy korlátlan számú mászásra 2015 Ft volt, ebben benn volt a speciális mászócipő ára is, viszont nekünk, szülőknek kellett a gyerekeket a falnál biztosítani. Kaptunk előtte gyors kiképzést.
Egy nap alatt simán el lehet költeni 40-50ezer Ft-ot itt, és akkor még nem is ettünk, ittunk.
Többféle étkezési lehetőség van a kalandparkon belül: a teljesség igénye nélkül szintenként büfé, gofri, golyós fagyi, borterasz, jégkrém, kürtöskalács.
2 parkoló van a bejáratnál, ingyenes, mi mindkét alkalommal találtunk szabad helyet. Szintén népszerű a Jégcsarnok, ahol ilyenkor augusztusban is lehet jégkorizni.
A menetjegyeket bankkártyával, SZÉP kártyával is lehet fizetni, viszont az étkezőhelyeken csak készpénzt fogadtak el egy büfé kivételével.
Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely - Zemplén Kalandpark Sátoraljaújhely -

Zemplén Kalandpark további értékelései

2023.09.29a párjával
Kihagyhatatlan
Csodas program pároknak,családomnak egyarant. Nagyszerű, segitőkész személyzet
2018.08.30gyerekekkel
Kamasz gyermekekkel érkeztünk. A parkolás ingyenes, és volt szabad hely.A mosdóért sem kell fizetni. A libegőről gyönyörű a kilátás! A bobpályánál sokat kellett sorban állni, a pálya 2 km-es. Bár nekem kicsit rémisztő a sebesség és a kanyarok, de a lányok rajongtak érte.(Nekem elég volt egy...
2018.07.26gyerekekkel
Érdekes
Gyerekkel érkeztünk, már némi kalandparkos élménnyel a tarsolyunkban, tehát volt összehasonlítási alap. A parkolás (ingyenes!) 2 helyen lehetséges, az egyik tele volt, de a másikban könnyen találtunk helyet, és ez is nagyon közel volt a bejárathoz. Beérve a pénztárhoz gyorsan sorra kerültünk, a...