Hajszál / Szőrszál az ételekben

János Vendéglő Siófok SiófokJános Vendéglő Siófok Siófok a térképen

Gyenge 2016. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. március 14.
Pozitívum: A pincér rögtön üdvözölt minket, a hely hangulata jó, a tálalás szép volt, keveset vartunk az ételre.

Negatívum: A párom befejzte az étkezést ugyan, de én még nem, zavaró volt, hogy az ő evőeszközeit elvitték, sürgetve éreztem magam. A legnagyobb gond az volt, hogy az ő ételében is és az enyémben is volt rövid hajszál vagy szőrszál. Jeleztük a pincérnek, majd miután megkerdőjelezett, hogy szerinte az csak a diónak a része, elnézést kért és elvitte. Fizetéskor vártunk valamiféle kompenzációt, de a főpincér még meg sem említette az incidenst. Hozzáteszem, hogy előételt ettünk... Magyarországon, aki külsőre nem látszik gazdagnak és valószínű nem hagy sok borravalot, azt az éttermek és gyakran egyéb vendéglátóhelyek is lekezelik. A párom egy 4* szálloda sales managere én pedig szoftverfejlesztő mérnökként dolgozok. Hátizsákkal és gyalog érkeztünk, nem Volvoval... Elnézést. :)

János Vendéglő Siófok további értékelései

2021.07.11barátokkal
Isteni ételek, kedves!!!, MAXIMÁLISAN KEDVES személyzet!!!Már a bejáratnál, egy kedves úriember fogadott minket, aki megmutatta a helyünket, amit telefonon foglaltunk.. Egyszerűen, nem találtunk hibát. Mindent köszönünk!
2021.06.19a párjával
Több év alatt több alkalommal jártunk az étteremben. A pincérek már ismerősként üdvözöltek. A minőség a nullával egyenlő lett. Évek óta változatlan étlap, kiszáradt sültek, többször melegített ételek. Amikor reklamáltunk elnézést kértek, mást választottunk az még rosszabb volt. Azt sem kellett...
2019.09.22gyerekekkel
Nagy csalódás! Rendelés után 10 perccel megkaptuk az ételeket, már itt gyanús volt.. A milánói nem friss, mikróban melegített, száraz, rágós, ehetetlen, a sült krumplival eggyütt. A fizetésre sokáig kellett várni, bár rajtunk kívül 2 asztalnál ültek. A pincér az ajtót támasztotta, a másik...