Halászcsárda Siófokon - közepes halászlével.

Öreg Halász Vendéglő SiófokÖreg Halász Vendéglő Siófok a térképen

Átlagos 2020. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2020. augusztus 25.
Augusztusban jártunk itt a családdal - 4 felnőtt és két gyerek. Kifejezetten a halászléért mentünk, ami nem volt rossz, inkább átlagos. Harcsahalászlét ettünk belsőséggel. A lé kissé sós volt, hal elegendő volt, be a belsőség kevés volt és nem volt teljesen átfőzve. A többi kaja átlagos volt. A helyszín kívül-belül kellemes, a terasz is hangulatos. Sajnos a pincérek unottak voltak, nem igazán érezhettük vendégnek magunkat.

Öreg Halász Vendéglő további értékelései

2021.11.08családjával
Átutazóban jártunk itt. A pincér, egy mogorva idősebb ember leültetett bennünket egy asztalhoz, ahol kezdetben türelmesen vártuk, hogy legalább annyit kérdeznek, mit innánk. Nem történt meg. Mintha ott sem lettünk volna. Meguntuk a várakozást, meg a flegma hozzáállást és elmentünk egy normális...
2021.09.18családjával
Flegma, lekezelően viselkedő pincér, aki pofákat vág és lenézően viselkedik a vendégekkel, gondolom a törzsvendégekre ez nem vonatkozik. Mi az első 10 perc után távoztunk, több szót nem is érdemel!
2020.07.14barátokkal
Siófoki kirándulás után ejtettük útba az éttermet. Kis aggodalom volt bennem, mert a korábbi netes kutatgatásaim során írtak hideget-meleget a helyről; nagyon jót és nagyon rosszat. Egy aranyos faház fogadott bennünket, kívül-belül rendezett, tiszta. A pincérek pedig mosolygósak,...