Sió Halsütő

Sió Halsütő SiófokSió Halsütő Siófok a térképen

Átlagos 0. járt ittÉrtékelt: 2014. július 25.
A neten körülnézve a Balaton legjobb halsütőjének titulálják. Sok cikket, történetet, értékelést, kritikát olvasni róla. Így jutottunk el tavaly nyáron hozzájuk először. Idén, ott tartózkodásunk alatt szinte naponta ott vettük az ebédet vagy a vacsorát :). Elhelyezkedése tökéletes és stílusos, a vitorlás kikötő utcájának első felén lévő büfésoron. A hajókikötőhöz közel, a Sió csatorna mellett. Tavaly 1x sikerült csak betérni, de nem voltak túl 'kedvesek', nem hagyott bennünk mély nyomot. Idén bekerült a Balaton 2014 Gasztronómiai útikalauzba, ami alapján újra betértünk helyekre, így mentünk újra.
A hely tipikus retro büfé/halsütő jelleg. Kellemes, hangulatos, nyitott, mégsem tűz be a nap. Jókat lehet benne ücsörögni egy csapolt Dreher mellett. :)
Lehetett kapni keszeget, süllőt, pisztrángot, és hekket. És ha minden igaz, rántott? pontypatkót, és harcsafilét. Továbbá hamburgert, halburgert, és salátákat. Továbbá palacsintát, ami kiváló volt, 150Ft mégis nagyobb a parti büfék 200Ft-saihoz képest. A hasáb a legjobb volt, amit idáig vendéglátóhelyen ettem, de nagyon kevés.
Az árak talán legjobbak voltak a környéken.
Az egész süllő tényleg páratlan volt, 5ös skálán 7es. Még az állkapcsát is el lehetett volna ropogtatni, úgy meg volt sütve. A macskánk itthon megoldotta helyettünk :).
A keszeg 4-es, pisztráng belül mint a vaj, de összességében ettem már jobbat is nem is egyszer. Igaz étteremben. Hekket nem sikerült megkóstolni, mert utolsó alkalommal olyan bunkó, és kioktató volt a tulaj hölgy, hogy a kísérőm azt mondta, hogy többet ide nem jövünk. :( Addig is csak a kedvemért.
Tény, hogy ilyen viselkedést szerencsére nem sokat tapasztal az ember. Azt is főleg Siófokon. Megint keserű szájízzel távoztunk. Valószínű, a hozzáállást nem vette figyelembe az a sok értékelés és minősítés a neten, mert ez így meg sem közelíti a legjobbat.
A tulaj bácsi többnyire kedves és készséges volt. Az egyik hölgy pattogó, a másikról sütött az életuntság, és hogy a pokolba kívánja a betérő turistákat. A hajában túrkált 5 újjal, könyökölt, szinte feküdt a pulton. Kioktató volt, lekezelő, unott, hirtelen felhördülő. Nem nézett rám, mikor kértem valamit. Sokszor

Sió Halsütő további értékelései

2020.06.03a párjával
Egyszerű, de ízletes. Tényleg halsütő, mindenki a halakat dicséri, jogosan. Viszonylag gyors és egyszerű kiszolgálás, de nagyon jó ízek, normál adagok jellemzik. A dekára mérés külön szimpatikus! Balaton parthoz és Siófokhoz képest kedvező árak, de a kávé gyenge. Összességében nem csalódtunk,...
2019.07.15a párjával
Halászlé, egész süllő, nagyon finom volt! A kiszolgálás kedves, és figyelmes! Tiszta az étterem, illem hely tisztasága is megfelelő.
2019.06.30a párjával
Közel volt a szálláshoz, és sok jót írtak róla, így kipróbáltuk egy ebéd erejéig. A férjem pontyfilés halászlét evett belsőséggel, és sült keszeget, én rántott harcsafilét édesburgonya hasábbal és tzaczikivel. A halászlé finom volt, de alig volt benne hal, inkább csak belsőség és lé. Az én ebédem...