Az egyik hely, ami a leginkább megfogja az embert Siófokon

Yacht Club Hotel étterme SiófokYacht Club Hotel étterme Siófok a térképen

Kiváló 2014. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. július 25.
Évente visszatérünk ebbe az étterembe nyáron. Nagyon hangulatos, nyugis, kellemes, csendes, minőségi légkör. Rálátás a vitorlás kikötőre az étteremből, és a kert helységből. Az épület, és a környezet egy része, a 'kert' nem túl szép, de kárpótol az étterem rész és a vitorlás kikötő látványa, a Balaton és a hajókikötő mozgalmassága, a fürdőház. Remélem lassan az épület, és a kert, zöld rész is a fürdőházhoz hasonló tökéletes látványt fog nyújtani :)). Idáig jó irányban haladtak, csak nagyon lassan. Tervezem, hogy majd egyszer a hotelt is kipróbálom, mert nagyon megfogott minket.
Ezúttal 2 személyes bőségtálat kértünk, és jegeskávét. A húsok finomak, és puhák voltak, az ízek jól kiegészítették egymást. Többek közt póréhagymával töltött rántott csirke, pestos csirkemell, csülök, parmezános, krémes rizs (rizotto) volt a tálon. A bazsalikomos pesto nagyon passzolt a hagyma-paradicsom díszítéshez. A jegeskávét hosszú, nagyméretű pohárban hozták ki. Azaz a nagyon nagy poharas változatot kaptuk. A mosdó egyedülállóan tiszta és szagtalan volt. i
Ilyennel Magyarországon nem sűrűn találkozom. Tisztább, mint a külső, kerti rész. Kihangsúlyozandó, hogy fertőtlenítő szagának nyoma sem volt. Szinte enni lehetett volna ott.
A külső asztalok porosak voltak kicsit, a párnák a székek többségéről hiányoztak. Nem volt fagyi/desszert kártya, mint a belsőkön.

A felszolgáló rendkívül tapasztalatlan volt, de igyekezett a hely elvárásaihoz mérten. Folyamatosan korrigált és elnézést kért, kül. sok mindent észre sem vettünk volna :).
Étlapot kérni kellett bent, mert nem jöttek ki, de így sem kaptuk meg a fagyikat tartalmazó kártyát. :(
Rajtunk kívül egy páros ült még kint mellettünk bámulva a kikötőt, üres volt a hely késő délután. Ők is a figyelmet hiányolták. A felszolgáló többször kijött, de miután felszolgált, megfeledkeztek rólunk. Sokáig ücsörögtünk a másik párossal együtt, akik addigra már rég megették a levesüket. Végül bementek szólni, aztán távoztak. Fura volt, hogy nem kérdezték meg, hogy kérek-e még valamit, még be sem fejeztem, de már megkérdezték, hogy hozhatják-e a számlát, csak azért mert a velem érkezőnek már üres volt a tányérja. Két falat között kellett fizetnem. :) A desszertről lemondtam.
Az étteremben dolgozok bent beszélgettek, mikor elmentem a mosdóba.
Yacht Club Hotel étterme Siófok - Külső kép

Yacht Club Hotel étterme további értékelései

2016.10.16kollégákkal
Az első látogatásom ebben a szállodában 3 évvel ezelőtt nem volt maradéktalanul pozitív, mivel egy nagyon ócska szobát kaptam, viszont az étkezés akkor sem volt rossz. Most a szállásunk a közeli Azúr Hotelben volt, de átjöttünk a Yacht Hotelbe egy étkezés erejéig, az éttermük BlueDot Bistro...
2013.07.22a párjával
5napig élvezhettük a reggeliket és vacsorákat....imádtuk:)) nagyon finomak voltak....lett is mit itthon ledolgoznunk!!! Igyekeztek mindig változatosak lenni,ám a végére már nagyon untuk a dinnye látványát is. Minden este dinnye volt tálalva...ezt módosíthatták volna valami más finomsággal is....