Kiváló 2015. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 6.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Három gyerekünkkel jártunk itt. Nyár közepe ide vagy oda szándékosan wellness-szel rendelkező szállodát választottunk (a biztonság kedvéért - rossz időre). Egybenyíló családi szobát kaptunk a 9. emeleten. A kilátás szuper volt. A szobák tiszták, praktikusan berendezettek, klimatizáltak. Kicsi csalódás volt a két összetolt ágy a franciaágy helyett (összebújás kizárva!). A tévéken bejött a megfelelő mennyiségű csatorna, gyerek-csatonák is, jó minőségben. A wellness nem túl nagy, de minden van, ami kellhet: finn és infra szauna, gőzkabin, jakuzzi, úszómedence és gyerekmedence. A masszázst végül nem volt lehetőségem kipróbálni a programjaink miatt, de a csomaghoz kapott kuponnal az ára nagyon kedvező volt. A személyzet kedves, segítőkész. Naponta piperetakarítás van. Csak reggelit kértünk, a választék bőséges volt, igaz napjában nagyjából ugyanazok voltak, de ez minket nem zavart. A hotelnek nincs saját strandja. Ám szinte közvetlenül a part mellett épült és van egy sövénnyel elkerített saját kertje, ahol van lehetőség strandröplabdára, pingpongra, focira. Gyerekeknek minden délután program volt (nyaklánckészítés, testfestés stb.) A hotel bárjában az árak elfogadhatóak.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Kiváló
Tisztaság:Kiváló
Ár / érték arány:Kiváló
Kényelem:Kiváló
Szolgáltatások:Jó
Étkezés:Jó
Elhelyezkedés:Kiváló
Fényképek (3)
Hotel Magistern Konferencia & Wellness további értékelései
A kedves fogadtatás a Recepciós Hölgy részéről. Meglepetésként ért és nagyon tetszett a névre szóló ülésrend kártya is. Jó asztaltársaságom volt.A nagyon sok féle étel minősége, frissessége. Az éttermi felszólgáló Hölgyek, Urak kedvessége,mosolya,segítőkészsége. Az ünnepi programok úgy a...
Az egész szállodára ráférne a felújítás, az ételek izletesek voltak, a vacsora változatos, de a reggelinél minden reggel ugyanaz volt, egy kis változatosság jó lett volna pl. a tojásrántottát kis szalonnával, kolbásszal, hagymával stb. fel lehetett volna dobni, egy kis gyümölcs is jó lett volna,...
A kérdések nem terjedtek ki a részletekre. A legnagyobb gond nem a szálloda adottságaival, hanem a kommunikációjával volt. Ahány emberrel beszéltünk/kérdeztük a személyzetet, annyi választ kaptunk. a honlapon talált infok fantasztikus szaunaszeánsz lehetőségét hírdették, előzetes érdeklődésünkre...