Kiváló 2012. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. június 8.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A Hotel Magistern Siófok legszebb részén az Aranyparton található. Kellemes, közvetlen vízparti fekvése és jó megközelíthetősége ideális lehet a Balaton környékére látogató vendégek részére. Legelőször 2009. februárjában a párommal töltöttünk el ott 3 éjszakát. Ahhoz képest hogy klasszikus panelépület, a belső tér teljesen felújított volt, a szoba kényelmes akár 4 ember is bőven elfér. Pazar kilátás nyílik az erkélyről a Balatonra. A wellness részlegen megtalálható a 28 fokos úszómedence, jó nagy jakuzzi legalább 10 fő is elfér benne, gyermekpancsoló. Ezen kívül még van finn szauna, gőzkabin, konditerem, fodrászat, kozmetika. Lehet kérni különböző masszázsokat. Az étterem tágas, a reggeli bőséges és változatos volt. Remek ár/érték aránnyal rendelkezik. Szép parkosított kertjük van (bár télen ez nyilván nem látszott), közvetlen a parton található a szálloda. Nekünk nagyon megtetszett, így 2012. szeptemberében 5 éjszakát töltöttünk a szállodában. Nagyon jó ár/érték aránnyal dolgoznak. Előny még, hogy kutyus is lehet a szállodába vinni és Széchenyi Pihenőkártyával lehet fizetni. Már ajánlottam a hotelt másoknak is, akiknek szintén csak jó véleményük volt. Mi biztos, hogy még máskor is megyünk.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Kiváló
Tisztaság:Jó
Ár / érték arány:Kiváló
Kényelem:Jó
Szolgáltatások:Kiváló
Étkezés:Jó
Elhelyezkedés:Jó
Fényképek (5)
Hotel Magistern Konferencia & Wellness további értékelései
A kedves fogadtatás a Recepciós Hölgy részéről. Meglepetésként ért és nagyon tetszett a névre szóló ülésrend kártya is. Jó asztaltársaságom volt.A nagyon sok féle étel minősége, frissessége. Az éttermi felszólgáló Hölgyek, Urak kedvessége,mosolya,segítőkészsége. Az ünnepi programok úgy a...
Az egész szállodára ráférne a felújítás, az ételek izletesek voltak, a vacsora változatos, de a reggelinél minden reggel ugyanaz volt, egy kis változatosság jó lett volna pl. a tojásrántottát kis szalonnával, kolbásszal, hagymával stb. fel lehetett volna dobni, egy kis gyümölcs is jó lett volna,...
A kérdések nem terjedtek ki a részletekre. A legnagyobb gond nem a szálloda adottságaival, hanem a kommunikációjával volt. Ahány emberrel beszéltünk/kérdeztük a személyzetet, annyi választ kaptunk. a honlapon talált infok fantasztikus szaunaszeánsz lehetőségét hírdették, előzetes érdeklődésünkre...